•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 augusti 2018

Av Michael - 12 augusti 2018 19:29



Eller inte...

 

 

Hela vår vinst denna helgen blev 18:- + 12:- 

i provision. Vilken seger det blev.

Får ha extra öppet hela veckan som kommer och hoppas att 

vi kan plocka igen en del.

 


OM
det är möjligt vet jag inte men

enligt Isabell MÅSTE jag se positivt trots motgångar.

Har väldigt svårt för det och jag anser att min ADHD är

ansvarig för det tyvärr.

 

 

Som det ser ut just nu idag ligger vi

2ooo:- från vårat mål.

Bara att kämpa vidare och hoppas på det bästa som man

alltid ska göra sägs det.

 

 

- Undrar vad det blir för film ikväll...

Viskades i örat precis så jag får kolla upp detta 

direkt annars får jag onda ögat på mig och sova ensam i soffan.

 

 

Hahahahaha

 

Av Michael - 12 augusti 2018 11:27




ALLTID när jag sjunker ner börjar

tankarna att fundera. Humöret sjunker och jag

satt precis och tänkte...

- Varför bryr jag mig om vad andra tycker?

- Varför vill jag ha bekräftelse hela tiden?

Ja inte på mitt utseende för jag är helhjärtat nöjd

med att Isabell anser mig vara hennes Adonis (hahaha)

 

 

Varför bryr jag mig så enormt?

Varför tar jag hårdare illa vid när andra mår dåligt

än när jag själv mår uruselt?

 

 

Idag ska vi försöka igen att ha Loppis MEN

det gick grus i maskineriet direkt man gick ut.

Åkte för att sätta upp skyltar vid rondellen och hann

knappt slå ner släggan förrän himlen öppnade sig.

 

 

Pessimisten inom mig vaknade direkt och jag såg nattsvart

på egentligen allt. Slog ner de andra 2 skyltarna i hällande ösregn, skickade hem Isabell med bilen för att ännu en gång plocka in som kunde bli blött. När jag gick hem så ville ja slå någon/något med släggan......

 

 

Svordomarna haglade i 3-4 minuter.

Inne satte jag mig vid datorn och sen bytte jag kläder.

Fick en skön stärkande kram av mitt älskade hjärta sen var allt underbart igen...

 

 

Tack för ni ville läsa.

Nu äta!

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards