•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 augusti 2018

Av Michael - 14 augusti 2018 13:13



Blev till 13:25 eftersom

jag fick hjälpa till med att tanka bilen.

 

 

Prästen kom och tänka sig, hon var precis

som vilken kvinna som helst. Drack både kaffe

och åt av kakorna.

 

 

Vi gick igenom vår plan, kelade med hundar

och hon fick även träffa "kattligan" som hon fotade.

Nu känns allt lugnt igen, Isabell är och handlar och jag vaktar vår Loppis (troligen i onödan) i hopp om kunder.

 

 

Är ett oroligt Sverige idag.

Bilbränder har härjat runtom i landet och SD utropas

som "Hjältarna" som ska stoppa allt och göra Sverige bra igen.

JO TJENARE...

 

 

Kommer bli som sittande regering.

Massa tomma löften, "massa prat & lite verkstad"

Har nog aldrig funnits ett parti som gjortvad det utlovat så min röst kommer falla på "Kalle Anka" partiet detta år.

 

 

Va tror NI/DU om valet?

 

 

Av Michael - 14 augusti 2018 10:58



Och vi springer runt som 

2 kärlekskranka ungdomar. Virriga och nervösa

väntar vi på att Prästen ska komma.

 

 

Kakfatet är fullt utan att ens veta om hon äter

kaffebröd eller ens dricker kaffe.

GUD så nervöst det är just nu. Fjärilar i magen

extremt mycket....

 

 

Inte varit så nervös sen mina barn skulle födas.

Borde inte sånt ha släppt med åren eller?

Kanske är rädslan för att Prästen ska se mina mörka sidor

och förbanna mig till evig fängslan i helvetet???

 

 

 

 

 

 

11:09  Nu kommer hon!

Stått och trampat som en katt i Mars...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards