•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 augusti 2018

Av Michael - 15 augusti 2018 17:10




I säkert förvar.

Nu är det dags igen för andra dagen i rad.

Hoppas kunna lösa detta varje dag för det behandlar

stressen på oss båda.

 

 

Vi drar och fiskar.

Kommer nog inga mer kunder än de snälla glada

norska medborgare åkandes i en Jaguar.

Handlade gjorde dom med så litet bidrag fick

vi till Bröllopet.

 

 

Var ute igår med och drog upp massa

småabborrar som följde med hem och som Hjördis

verkligen ÄLSKADE efter att Isabell kokat dom.

Roligt när man kan spara pengar på föda med något

man kan blanda upp torrfodret med god fisk.

 

 

Så ett riktigt skêtfêske önskar vi oss idag.

 

Av Michael - 15 augusti 2018 11:04

 


ÄNTLIGEN är jag där.

ÄNTLIGEN är jag i mål som jag suktat efter så länge.

ÄNTLIGEN slipper jag alla samtal, besök, bedjan, vädjan...

 

 

JAG ÄR ÄNTLIGEN beviljad sjukersättning.

Visst låter det inte lockande att som snart 50-åring bli pensionär

men detta har jag kämpat för i flera år och nu kan jag slappna av.

 

 

Ni får visst mata mig om ni vill ;)

Glädjen syns inte på utsidan men jag vrålar på insidan

av lycka. Isabell blev lite förvånad men hon visade glädjen för oss båda som tur är innan hon drog på sig gummistövlarna och skenade ut med hundarna över den skördade havreåkern ner till fågeltornet.

 

 

Hade jag haft råd skulle jag fira med tårta.

Får nöja mig med att laga middag, kolla film, invänta bröllopspresent som idag skickats med posten från en vän. (hemlighet som Isabell GÄRNA vill veta)

 

 

Hörs av lite senare...........

 

 

 

 

 



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards