•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 augusti 2018

Av Michael - 18 augusti 2018 23:35






Lurades att tro det kom kunder

efter att vi planterat & placerat ut ljungen under brevlådan.

Var min underbara dotter, barnbarn och hennes pojkvän.

 

 

Fick shoppat filmer inför helgen och känner jag henne

rätt plöjer hon igenom dom ganska fort.

 

 

Tänka sig att min dotter fyller 24, min son fyller 20

och jag själv fyller 50 nästa år. Fattar inte var tiden tog vägen men kärleken för min barn kommer ALLTID vara lika stark.

Ja jag får ju inte glömma av att Nellie fyller 3 år.

 

 

Nu får det snart bli sängen tror jag.

Har vräkt ner regn hela kvällen så jag hoppas det är puts

väck imorgon. Sista dagen vi har loppis så det kommer saknas

men vi har massa annat planerat så det löser sig nog.

 

 

Önskar god natt


Av Michael - 18 augusti 2018 13:25




Aldrig ska man få vara riktigt 

lycklig utan att få smolk i bägaren

och ha ett mörkt litet regnmoln över huvudet.

(NEJ KÄRA JENNIE, INTE DU) ;)

 


Varför måste jag anpassa mig och få en massa

skit kastat tillbaka? Finns gränser även för vad

jag accepterar. Är verkligen inte guds bästa barn

och kommer säkerligen göra fler misstag innan locket spikas

fast över mig. MEN NU räcker det!

 

 

Sista dagarna denna helgen för loppisen

sen blir det till att flytta in den i garaget.

Det är större ytor, man kan sätta in ljus om så önskas.

Sen kan det blåsa och regna bäst FAN det vill utan att vi störs av det som sker utanför.

 

 

Har fått en order utav min "Syster" som vill ha ett

rullande sängbord som löper på hjul längs med och över sängen

så hon kan äta, skriva, scrappa men även ha sin dator behändigt utan att ha den på magen där hon ändå bara har plats för sina kissekatter... En utmaning jag gillar

 

 

Gjort nya skyltar till rondellen så dom ska sättas

upp nu anser jag... Eller va säger du Isabell?

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards