•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 augusti 2018

Av Michael - 30 augusti 2018 18:14



Eller Bröllops-bakis kanske man kan 

kalla det nästan en vecka efter Bröllopet.

 

 

Vädret har nog gjort sitt med.

Varmt och skönt ena dagen med regn hängande över

huvudet sen dagen efter öppnar sig himlen för korta

sköna skurar.

 

 

Vi är måttligt slöa och idag efter mitt

besök på fotvården så åkte vi hem och somnade

i soffan ett par timmar. Lite energi fick man tillbaka

och Isabell går fram som ett ånglok.

 

 

Lämnat tillbaka en del av det vi lånat.

Isabell´s syster var så snäll och strök ALLA linnédukar

så nu kan dom komma till sina rätta ägare.

 

 

Mitt egna mående är sådär.

Varken det ena eller det andra utan man bara flyter på.

Är lycklig, kär, nygift och ändå gnager det under

skinnet av oro, varför vet jag inte men

jag hoppas det släpper snart.....

 

 

Sköt om er alla

 

 

 


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards