•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 oktober 2018

Av Michael - 12 oktober 2018 16:10




Närmar vi oss slutet.

Men var vore vi utan hjälp?

Ernst har Mackan, vi har Daniel...

När man sen har turen att möta vår vän OCH målare

så fick vi tapetlim.... Tack Peter

 

 

Kassadisken är slipad, målad så nu ska vi bara

tapetsera. Hmmm någon som är nyfiken på var/vad som ska tapetseras? Häng med så får du svaret ikväll.

 

 

Nu ska vi bara kasta i oss mat sen bär

det iväg och lämna ifrån oss klädställningar.

Fick ett mycket förmånligt erbjudande på tomtar som vi ska försöka sälja i loppisen så de ser jag fram emot.

 

 

Snart får ni nya läsare se vad jag anser

om Julen. Det är både glädjens tid men även en sorgens tid för mig, mina barn men även andra runtom i landet. Enligt statistik för några år sedan begås den flest självmord runt julhelgerna...

 

 

Jag gör allt för att försöka glädjas...

MEN när mina föräldrar fyller i december och numera avlidna och min mamma som ÄLSKAR julen precis som mig och min dotter så saknas hon extra mycket...

 

 

Time 2 Go

Av Michael - 12 oktober 2018 11:24




Mer och mer för varje dag...

Från att haft mellan 40-70 bloggbesökare varje

dag kommer jag nu knappt över 25.

Har jag tröttat ut er?

 

 

Blir tyvärr inte av med mig.

Kommer fortsätta så länge jag kan och

orkar skriva.

 

 

All tid läggs på loppisen och idag 

ska den vara färdig (hoppas) Ska tapetsera, ställa

in sista hyllorna sen fylla dom. Vi kommer ha större ytor, snyggare och bättre loppis än på länge och jag är så otroligt nöjd.

 

 

Hoppas ni kan och vill besöka oss.

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards