•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 oktober 2018

Av Michael - 14 oktober 2018 16:20



Ljusets låga brinner sådär

just nu. Våra kroppar säger STOPP och för

en gångs skull håller våra hjärnor med.

 

 

Visst det är självförvållat men

någonstans på vägen måste man stanna upp och andas.

Ingen a´v oss orkar mer snart och det måste till en 

förändring för annars rasar vi ihop.

 

 

Frun är sjukskriven, jag är sjukpensionär så när

ska det sjunka in att man INTE är arbetsför längre???

Jag vill ha gjort massor och tyvärr blir min hustru lidande för allt. Det gör mitt psyke ännu sämre.

 

 

Blodsockret sjunker som en gråsten

så nu får det bli mat och en bit äpplepaj.

Imorgon kör vi på igen... *suck*

Städa, kasta sopor, städa, tömma butiken, rensa...

 

 

*DRAR I NÖDBROMSEN*

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards