•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 3 november 2018

Besviken !

Av Michael - 3 november 2018 22:13



Har kanske ingen rätt till det

men jag känner som jag gör så då var det rätta

ordet "besvikelse" mest passande.

 

 

Kommer efter gemensamt beslut med frun att

ingen julloppis ha detta året. Kan inte köpa in saker

och annat för att binda upp sig när det kommer 3 personer

och 14 kanske.

 

 

Kanske som någon sa är det för tidigt eller så är

det kanske för sent. Jag kände personligen att runt 1:a advent

var ett passande tillfälle att börja köpa på sig tomtar, hänga upp sin dörrkrans och kanske ge bort en julgrupp till nära och kära men men man kan inte ha rätt varje gång.

 

 

Nu ska jag bara försöka få tillbaka en del av

pengarna som vi lagt ut på alla tomtar vi köpt in. Var dock den billigaste av utläggen jämfört med stommar till kransar, blommor och krukor till julgrupperna.

 

 

Ja vi slipper börja stressa med att

tömma loppisen även om den ska tömmas så vi kan få in bilarna så har vi lite mer tid på oss hoppas jag.

 

 

Får lägga mig...

Tänka sig att man kryper ner redan klockan 22 en lördags kväll.

Har inget annat att göra och 2 filmer har vi sett efter att vi kollat FBK vinna hemma över MIF med 4-1 så det får bli att läsa lite sen drömma om alla projekt som ska avslutas.

 

 

Godnatt...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Tisdag 19 mars 11:14

      Ja man kan inte kalla det annat. Hela gårdagen efter vår dog-walk så var jag inte stöddig.   1.8 km kändes skönt men det fick jag ångra sen. Man skulle ju hem med och jag räknade ut att vi troligen skulle ha lika lång promenad...

Av Michael - Måndag 18 mars 06:36

      Och jag går ut med denna känslan just idag.       Gick och la mig efter 22 igår och vaknade ganska utvilad efter 4 och sen 2 timmar senare vaknar frugan och rufsar till håret på mig.   Betalat räkningar och snart ska vi...

Av Michael - Söndag 17 mars 13:12

      Jo det ska jag tala om för dig. Här uppe på "gräddhyllan" Blåsut (Vänersborg, för dig som tror på Stockholm) börjar man höra gräsklippare (-2) man hör även alla hantverkare som startar sina projekt (nämnde jag -2?) det kapas ved, kl...

Av Michael - Måndag 11 mars 16:20

      Ingen hockey men jäklar va det BLÅSER I TRÄA IDAG... Nordliga vindar som nästan får Svea att lyfta så henne får man hålla hårt i denna dag.   Olika dokumentärer går växelvis här hemma nu när hustrun får bestämma. Nästa vecka b...

Av Michael - Lördag 9 mars 16:35

      Känns som jag gör framsteg med foten. I dagsläget är det en spricka kvar att behandla. Varje gång man kolla upp tån så hoppas jag men som så många gånger är det en sårficka som måste klippas upp.   Slipper dock massa omläggninga...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards