•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 januari 2019

Av Michael - 1 januari 2019 19:58




 Årets första inlägg...

Dock ingen förändring sen förra året.

Var ju "Ett" år sen man bloggade senast.

 

 

 Vi firade in det nya året med gudomlig mat

underbart sällskap och slapp se raketer. Än mindre höra dom tjuta runt husknuten. Vädret visade sig inte på

raket-skjutar-marodörernas sida alls och inte är det förändring idag heller.

 

 

 För första gången i mitt snart 50-åriga liv

fick jag smaka på entrecote. WOW vilken smakupplevelse.

Man blev ärligt taget "kn-llad" i munnen. Till detta serverades klyftpotatis och en underbart god sås...

 

 

 Vi har numera 25% sjukstuga detta nya året.

Frun har insjuknat med och har problem med halsen.

Ligger just nu utslagen i soffan och sover. Passar på att skriva av mig en stund så hon får vila upp sig.

 

 

 Inför kommande 50-års dag börjar jag nu

få trevande frågor om presenter. Tycker det är skitjobbigt ärligt talat. Vad man önskar sig och vad man får är 2 helt skilda saker. Vet vad jag önskar mig men är rädd för att säga det. Jag är vilket som glad om det finns personer runtom mig som skänker en tanke...

 

 

 Måste nog medge att bland topp 3 på 

önskelistan ligger en sån här.

 

  En MIG svets...

 

 

 Ångrade mig flera år efter färdig utbildning 

på gymnasiet att jag valde fel inriktning.

Skulle ha valt att fortsätta med svetsning istället

för maskiner.

 

 

 En annan sak på listan är efter en promenad genom

Biltema dagen före julafton ett eller flera Presentkort

på just deras fiskeavdelning. Vandrade snabbt förbi där och utbrast 

- DIG ska jag besöka till våren... hahahaha

 

 

Ojojoj... nu vaknade hon igen.

Får försöka dämpa henne lite nu annars börjar

hon städa igen MIN lilla Mary Poppins...

 

 

God Fortsättning på er

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards