•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 januari 2019

Av Michael - 7 januari 2019 21:09

  Hur fasen kan man ha sån värk

att det känns som jag ramlat av tåget i hög fart?

Känns som jag gått 12 ronder med Tyson utan skydd.

 

 

 Helt trasig kropp men hjärnan hänger med

en stund till. Känslan kan även jämföras med att ligga under en ångvält. Hade jag varit en träningsfanatiker skulle jag lätt förstå denna värken men ICKE...

 

 

 Händer inte ofta att jag känner mig besegrad men ikväll är en sådan dag. 21.20 och jag ska gå och lägga mig. Imorgon blir det provtagning, fotvård och jag hoppas dom kan släppa in mig en dag tidigare på röntgen.

 

 

Im on the road to nowhere, come on inside...

 

 

 

 

Av Michael - 7 januari 2019 16:06




 Lugnet lägger sig igen...

Frun har fått sitt KAFFE och sitter nu på

golvet nedanför mig och rensar undan papper.

Jag bloggar, Joe Satriani strömmar ur högtalarna

och vi är båda till freds med livet.....

 

 

 Denna veckan är vi barnfria igen.

Tråkigt men behövligt för kunna finna sig själv igen.

Blandförsen ska tina sen ska det rullas köttbullar

IGEN men med lite mer "spice-twist" som önskas.

 

 

 Mörkret kommer fortfarande på tok för

tidigt men nu ska det löna sig med att ha köpt massa

värmeljus på IKEA för vem gillar inte MASSA levande ljus

som värmer både själen och våra stela frusna kroppar....

 

 

 

 Hängde tunga moln över oss under senaste

promenaden men inget skedde. Kommer det inte lite snö snart kan det ju kvitta. Får hoppas att ungarna får lite snö under sportlovet...

 

 

 Visst är det tråkigt att plocka undan julen 

men hellre bort med tomtarna än ljuset. Ser många som tydligen helgar min dag (20:a Knut) och har kvar stjärnor och ljusstaken i fönsterna. Våra försvinner sakta men säkert. Tur man har en loppis full av olika ljusstakar som man kan plocka in.

 

 

 Loppisen ska få en SISTA re-makeover

före vi öppnar till våren. Mera ljus ska in, både levande och elektriskt. Flera hyllor och ett litet café ska vi försöka klämma in. Hoppas även att kunderna skall öka och att just en kopp kaffe med hembakat kan locka.

 

 

Näää nu hoppar jag på Ozzy`s Crazy Train 

till köket och lagar middag.....

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards