•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 januari 2019

Av Michael - 9 januari 2019 13:34

 


Varför inte fortsätta det nya året

som det gamla slutade och köra en månads kur

med antibiotika?

 

 

Stortån vill fortfarande inte

vara med i leken utan ställer sig på utsidan

och ska bara "jävlas" rent ut sagt.

 

 

Röntgenbilderna från gårdagen visade

"KANSKE" en infektion i skelettet. Ja i min tå alltså

inte hela kroppen. Nu blir det att knapra piller

stora som Ahlgrens Bilar fast sämre smak.

 

 

Kan bara hoppas nu att det hjälper.

Jag fick Heracillin som jag sist var resistent mot

så biter den inte får jag byta och ta nya.

 

 

Ska få tid på OTA för nya

inlägg som ska lyfta upp foten bättre fram.

Blodtrycket för HÖGT (160/84) jämfört

med tidigare så var det undertryck som var för

högt men nu är hela skalan ur spår.

 

 

Får bli en ändring nu.

Högt blodsocker, högt blodtryck, fan vet om inte

tån ska amputeras snart (domedagsprofeten har talat)

men nu ska jag ändå försöka få med mig frun på en promenad

innan vi ska äta middag.

 

 

 

PUSS & KRAM - SKUMBANAN

 

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards