•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 mars 2019

Av Michael - 1 mars 2019 18:24




Satte mig själv på avbytarbänken idag.

Hade massa saker som skulle göras men det struntade

min ryggrad i och sa ifrån direkt.

 

 

Inte kunnat åka till tippen för att

tömma släpkärran men fick lite hjälp nu

på kvällen av frun som äntligen

blivit av med sin hemska migrän.

 

 

nu får det vara nog!

Vill ha fredagsmys utan mer skit som stoppar.

Koppla av, strunta i MELLO och se Mora - Färjestad

spela backtoback match ikväll och imorgon.

 

 

Imorgon är en ny dag och vad som händer får vi

se då gissar jag. Nu ska jag krypa ner i soffan och

försöka intala hjärna och rygg att det är bra nu.

 

 

Sköt om er och V.V.M jag vet att ni kan

om ni vill. ;)

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards