•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 mars 2019

Av Michael - 8 mars 2019 17:17




Och det är ingen behaglig smärta

men man får ta den, bita ihop och spotta i nävarna

och tyvärr gnugga bort kattpinket från händerna

eftersom jag inte märkte att någon av katterna

haft handskarna som toalett.....

 

 

Ingen större skada skedd utan man tvättar av 

sig och kastar dom i tunnan. Har grejat i verkstan

de två senaste dagarna och jag rör mig som en sengångare och fötterna fastnar i sladdar, kablar och fumlig som jag är tappar jag saker hela tiden.

 

 

Är snart klar med vårat nya vardagsrumsbord, påbörjat en beställning på ett litet blombord som är väldigt lätt att skapa (på pappret) om man bara vet vad/hur man ska göra.

Min hjärna vill gärna bolla runt med massa olika förslag så bara där tröttnar jag och går vidare.

 

 

Huvudsaken är att frun blir nöjd så jag fortsätter på samma spår tills rälsen tar slut helt enkelt.

Bilder kommer under helgen eller nästa vecka hoppas jag på. Kan ju hoppas på att det man gör uppskattas och genererar nya beställningar......

 

 

Ha en skön helg!

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards