•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 juni 2019

Av Michael - 9 juni 2019 22:14




Och märkligt nog hinner jag med.

Ingen stress, ingen oro och inga större problem.

 

 

Närmar oss fredagen och då ska min son

ta studenten efter 4 långa år. 4 år som jag trodde att han

inte skulle hålla ut och visst har det varit problem på vägen men jag är stolt över att han stod ut.

 

 

Har hunnit med att grilla, plantera, skaffa nya växter

som finns runtomkring oss. Idag hittade jag massa Prästkragar som ska omplaceras där de syns bättre innan

skördetröskan mejar ner dom.

 

 

Sommaren verkar lägga sig på gården även detta året

så nu hoppas vi på värme, få upp poolen, sköna grillkvällar med grannar och vänner.

Efter att skolorna stängts ska vi försöka ha öppet Loppisen mer och hoppas att det blir lika bra som förra året då vi hade flera besökare.

 

 

Va har ni för planer denna sommaren ?

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards