•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 maj 2020

Av Michael - 6 maj 2020 18:44



Sjukhus besök igår & sjukhus besök idag.

Fotvård igår och idag var det Klinisk fysiologi

för att undersöka blodcirkulationen i fötterna.

 

Tror banne mig att jag lockade till mig 2 nya

Loppisbesökare och kanske en hämtning.

Äldre kvinna ska lämna sitt hus och blev förmedlad

av sin dotter som undersökte mina ben att

de minsann kunde tänka sig att skänka saker...

 

Hoppas även på att en vän snart ska höra

av sig så vi kan köra dit med släpkärran för att hämta.

 

Men idag drog jag på mig arbetsbrallorna

och började att göra om växthuset.

Mindre antal fönster och kanske mindre jobb 

på andra sidan nästa gång fönster ska upp.

 

Försökte stanna innan ryggen strejkade

och jag tror det lyckades sånär på nacken

som smärtar. Oskönt med strålningen som glider längs 

med sidan och ut i benet. Man håller sig för skratt !

 

Lite av vår dag.

Sköt om er...

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards