•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 maj 2020

Av Michael - 9 maj 2020 20:27



Ja frugan är rolig...

Under tiden som loppisen var öppen gick hon

på 3-4 olika ställen och fick gjort massor.

Sen när jag stängde och ville komma igång så skulle vi

handla och sedan grilla... Ja ni vet ju vad som

uppstår efter middagen ?

 

Hon fick matkoma och sen gled hon ner under täcket.

Jag fick snällt ligga där bredvid och hoppas att hon skulle

vara piggare när hon vaknade. Vi fick lastat av kärran sen en

hundpromenad sen fick jag förbud !

 

Jag som ville lasta knott i skottkärran (ja stenar alltså)

och lägga runt vår utflyttade rabatt som sakta börjar att fyllas

med stora växter och 3 solrosor.

Vi grävde upp massa aklejor som spritt sig över grusgången

och flyttade dom till fruns täckodling.

 

Men nu blir det till att snart krypa ner och se en bra film 

hoppas vi på. Var svårt att hitta något bra men kanske går

hustrun med på mitt val för ikväll. ALLT måste vara bättre

än hennes serie med "Tiger King" man får sura uppstötningar 

av att se den ärligt talat...

 

Godnatt

 

Av Michael - 9 maj 2020 15:52



Öppet 10 - 15 !

Har varit underbart väder hela dagen.

15 besökare idag och flera av dom shoppade

så det var trevligt. Tyvärr inte mer än 1 köpte

av vårt goda smarriga fikabröd.

 

Hallongrottorna må vara små men dom smälte

som smör i solsken när de nådde gommen...

Tack Lotta!

 

Snart ska vi grilla sen planera 

inför morgondag och framtiden.

Båt eller Husvagn ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards