•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 maj 2020

Av Michael - 12 maj 2020 15:22



Käkade frulle vid 8 tror jag sen minns jag

inte vad jag och när jag åt senast.

 

Nu efter besöket på sjukhuset ställde jag

mig vid spisen och var svimfärdig. Starkt illamående

och va tvungen att kolla sockret.

 

2.4

 

Var inga glädjande siffror och de sjönk till 2.2

innan jag nu börjar höja sockret...

NEJ jag missköter mig inte utan jag är glömsk

och kommer inte ihåg att äta helt enkelt.

 

Måste sitta och vila en stund till sen ska kycklingen 

in i ugnen och jag ska lägga mig en stund.

 

ANDAS...

Av Michael - 12 maj 2020 09:52



Tänk att man kan känna så stark

avsky inför en människa (opassande ord) man aldrig

mött utan bara hört hur "odjuret" trampat över lik

för att få sin vilja fram.

 

HENS ledord är: LÖS PROBLEMET ELLER FÅ SPARKEN

 

Idag skulle min hustru utsättas för HEN och mötet

startade 09.00 och avslutades efter knappt 15 minuter.

Hela tiden sitter HEN och är nervös.

 

Inte trodde jag att mötet med min fru skulle skrämma

HEN men jag är glad att HEN höll sig på mattan.

Frun ville haft med mig på detta möte men jag svarade

så ärligt jag kunde att med all ilska jag buteljerat genom

åren skulle ingen medicin i världen hålla korken på plats.

 

Tror att hon hellre har mig på utsidan gallret än

innanför eller ?

Myndighetspersoner och folk på höga hästar får

mig att se rött efter många års orättvisa att jag

skulle med all säkerhet släppa ut all min avsky på HEN.

 

Nu när hon väl är hemma igen

möttes hon av en dansant make i hallen som släppte

loss ilskan på ett positivt sätt som fick henne spricka up

i ett stort leende... Det bästa! 

 

Dagen kan bara inte bli bättre...........

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards