•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 september 2020

Av Michael - 14 september 2020 19:35



Vem försöker jag lura?

Vaknar upp varje morgon med blod som rinner

framför mitt öga. Men det är ju bakom och framför

gula fläcken så varje gång jag frågar hustrun om de syns

så får jag samma svar att Nej det syns inget.

 

Efter ett tag så så försvinner blodet och ögat går

tillbaka till att bara vara suddigt. Ja bara och bara är enkelt

för mig att säga men fatta hur jobbigt det är. Svårt att se, svårt att

göra avståndsbedömning och än värre för vänster öga

som måste göra allt jobb så jag kan se något.

 

Ska inte tro jag tar det lugnt för det. (idiot)

Idag har vi grejat på framsidan. Gjort klart det mesta och inväntar 

pengar så vi kan fylla på med nya fina blommor.

Innan sängen har vi dessutom varit och hämtat korn och havre.

Utfodrat fåglarna och jag målade den sista låd/hyllan och sänggaveln 

till husvagnen..... 

 

NU säger jag god natt...

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards