•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 januari 2021

Av Michael - 1 januari 2021 15:59



Så har min hustru mantlat rollen

att bli min P.K.T (Personlig Kost Tränare)

 

Hon verkar vara mån om hälsan eller 

så vill hon att jag ska överleva henne då hon

alltid sagt att hon ska gå bort före mig.

 

Många i hennes släkt nådde över 90-års

ålder så det kommer jag aldrig klara tyvärr.

 

Kosten ska ändras.

Träningen kan jag inte ändrat för jag har aldrig börjat.

Träna gjorde jag senast 79,80,81 då jag spelade ishockey.

 

Känner jag henne rätt så ger hon sig inte i första taget

så mina ursäkter kommer inte att räcka till.

Bara att rätta sig i ledet och "go with the program" typ.

 

Till sin/min hjälp har hon/jag Kapten Wall

som mer än gärna lånar ut sitt gym så där kommer

jag inte undan heller. Kapten Walls motto är alltid

"Vadå? Det ska ändå göras" så nekar jag hamnar jag 

troligen i hundburen.... (hahaha)

 

Man kanske har en kropp till sommaren

som man vågar utmana och leva med. Denna jag har nu

kan inte ens doneras till forskning för så trasig

är den. Kommer krävas mirakel.

 

God Fortsättning på er

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards