•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 januari 2021

Av Michael - 19 januari 2021 15:08

 


- Du mår inte bra...

- Nej !

- Jag ser tårarna i ögonen.

 

Märkte det inte förrän läkaren sa det till mig.

- Trots ansiktsmask ser jag hur du mår.

 

Tanken som slog mig då var " Tänk om AF kunde se samma "

och efter en timmas samtal på Öppen psyk kom vi fram till att

nu är det dags. Dags för mig att öppna upp mig och verkligen

säga hur jag mår och inte sluta in allt de dåliga.

 

I slutändan så brister allt och av det kommer inget vackert ut.

Så nu hoppas jag kunna gå vidare med hjälp.

När man mår som jag gör så ber man inte den man lever med

om hjälp när man vet att denne mår ännu värre.

 

Kommer kallas till en rehabkordinator och OM

det går för långt MÅSTE jag ringa psykakuten annars

så kommer jag lyckas med de försök jag gjort tidigare.

 

Som tur är jag inte där på långa vägar.

Men man vet aldrig hur framtiden ser ut så jag är

som sagt väldigt försiktig just nu.

 

Efter denna dagen är jag helt slut.

En timmas samtal dränerade mig emotionellt och jag

ska inte göra något mer än njuta av middagen sen bara

vara i hustruns armar....

 

Va rädda om er 

 

" Albumet Ozzy - No rest for the wicked strömmar ur högtalarna "

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards