•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 januari 2022

Av Michael - 9 januari 2022 12:36



Efter att ha vaknat ännu en natt med

tryck över bröstet och illamående sov jag vidare

tills klockan nästan var 12 och dagen var förstörd.

 

Tog mina mediciner, kollade sockret sen gick

jag till datorn med ett äpple och öppnade youtube.

Minns att hustrun sa till mig igår

- Honom var det länge sen du spelade

Och det kom jag ihåg direkt så nu spelas han för fullt.

 



Minns denna låten spelades i min walkman på 

vägen hem i bussen från SAAB och jag sov som ett barn hela vägen

till bussgaraget (tyvärr) men gud så gott jag sov.

 

Denna låten är troligen en av mina stora favoriter

när det gäller Joe Satriani.

 

Även denna minns jag som spelades när jag tog

mina få powerwalks eller cykelturer. Gissa vad jag ökade farten 

dessa minuter som låten spelades.

 



Finns massa låtar som jag relaterar till olika stunder

i livet och jag hävdar fortfarande att musiken räddade mitt

liv samt mina barn. Min dotter fick musiken till sig redan i sin mammas

mage då jag satt hörlurarna på magen, kanske därför hon spelar

hög musik nu för det jag utsatte henne för.

 

Min son går nästan dygnet runt med lurar på

huvudet och eftersom jag sponsrar hans Spotify ett år

så lär han inte tröttna hoppas jag........

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards