•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 januari 2022

Av Michael - 13 januari 2022 22:40



Lever jag ens så länge

så jag kan uppleva min kommande pension?

 

Jag har alltså med min 53-åriga dag 12

år kvar till pension. Kommer jag överleva rent

ekonomiskt undrar nog många.

 

Priserna höjs på bränsle, el & slutligen mat.

Bönderna låter marken gå i träda för de har inte

råd med bränsle och därav inget spannmål eller

andra grödor kommer skördas.

 

Spelar ingen roll vilket parti som styr.

Alla vill ha sin del av kakan och stoppar

gärna ner så mycket de kan i fickorna.

 

Men tillbaka till pensionen.

Tycker mitt orangea kuvert innehåller lagom

med pengar och jag ser gärna att det ökar en

smula. Har eget sparande som kanske är lite

magert och funderar på fonder.

 

Ja det var lite av mina funderingar för idag.

Haft en underbart stillsam och skön födelsedag.

God frukost, middagen var UNDERBAR och sen se

sitt älskade FBK tappa en match mot VLH var mindre

roligt men jag såg matchen i min nya gröna

härliga pyjamas. (Ja är man 53år får man ha pyjamas)

 

Nu ska jag avsluta kvällen med

en film tror jag. Tackar alla ännu en gång

som gratulerat mig på Facebook. Fått närmare

100 GRATTIS idag och det värmer.....

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards