•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 januari 2022

Av Michael - 14 januari 2022 09:36



Har blivit en aning fixerad vid detta

ämne så jag kollade upp en smula.

Visade sig inga fantasisummor men jag tror

och hoppas att det ska kunna gå vägen.

 

Sen hade jag AMF Pension och de kanske räcker

till min konsumtion av Pepsi Max och till hustruns

eviga kaffedrickande för de kan ja inte be henne att

sluta med eller hur?

 

Har ju även eget sparande som jag kanske

borde öka insättningen på så kanske de ökar

lite med.

 

Men nu tillbaka blickar.

Igår när jag duschade så slog det mig att vilken

tur jag har, vilken ynnest att ha min hustru vid

min sida som står ut med mig. Som skrubbar min rygg,

som rengör mina sår, som lägger om och plåstrar om

och ändå säger att jag är bäst.

 

Det är en blygsamhet utan dess like och det stämmer

mer in på henne än mig. Att fylla år igår var en

känsla som vilken annan men hennes omsorg och hennes

oro för att jag inte skulle vara nog var.....

 

Låt oss säga så här, 

våra meningar skilde sig en aning.

Tänk att...

  • När jag träffade dig måste Cupid ha skjutit mig med en pil två gånger. Isabell, Disney-filmer skrivs om den typ av kärlek som vi har.

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards