•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 januari 2022

Av Michael - 21 januari 2022 16:05



Tanken slog mig efter att ha sett

massa otroliga naturbilder på Instagram

att jag vill också ut i naturen mer.

Jag vill fiska mer, jag vill 

sitta vid öppna eldar och njuta av stillsam

natur tillsammans med min älskade hustru.

 

Jag vill fotografera mer.

Vil prova på nya saker, vara med om något

nytt istället för som jag gjorde förr rygga

tillbaka för att jag inte orkade eller ville.

 

Viljan är svår att övertyga verkar det

som för min del och kanske kan det gå att

lära denna gamla gubben att lyda...?

 

Får övertala min dumma vilja att göra sakerna

jag VILL uppleva innan det är försent.

 

Ska även ta kontakt med OTA och be 

dom finna bättre och lämpliga skor, kängor

och sandaler som inte liknar Stig-Helmers kollektion.

 

Måste ju finnas skor som inte får mig

att se ut som jag går i Musse Pigg skor och sen vill

jag kunna röra mig i skog & mark i några slags

kängor. Iläggsulor kan jag lägga ner i alla skor om

jag endast köper en storlek större.

 

Va säger du kära hustru?

Vill du uppleva detta med mig med start

denna sommaren?

Av Michael - 21 januari 2022 09:57



Just nu mår inte foten så värst bra

och vi har hamnat i det stadie att det 

talas om gipsning.

 

Igår var jag på fotvården och fick detta

kastat i ansiktet på mig:

 

  Känns som vi hamnat först på ruta

ett sen ramlat över kanten ner i avgrunden.

Förslag ska lämnas idag till min läkare sen ska remiss

ner till ortopeden där jag kommer gipsas.

 

Kommer gipsas troligen en gång/vecka eller om det blir

längre intervall. Hoppas att detta kommer låta foten vila

och läka ihop.

 

Förra året var såret endast i storlek av 

ett knappnålshuvud men nu blivit större och en

fistelgång upptäcktes.

 

Många tankar denna dag !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards