•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 augusti 2022

Av Michael - 1 augusti 2022 14:30



Väldigt snurrig blogg ikväll. Har du verklugen tagit medicin?

Va frågan jag fick efter sista inlägget igår kväll.


Svar: Ja alla mediciner var intagna men det var något

annat det handlade om än min hälsa.

Svaret kan jag dock inte ge er ännu.


Allt har sin tid och gårdagens inlägg var väl

ett sätt att kanske locka er att tro en sak än vad det 

egentligen var. Kan utesluta skilsmässa för det finns inte

en chans i h-vete att jag skiljer mig. Inte ens om

"Helvetet skulle frysa till is" så går jag igenom det igen.


Jag är precis där jag vill vara och mår bättre nu än på

väldigt länge så förlåt mig Tobbe. Skall ge dig en förklaring när

vi tar den där fikastunden vi pratat om.


Man tror man gjort ett bra val men sen inser man att

det gjordes hastigt och i ren panik. Med facit i handen nu så

var det verkligen inte rätt och nu vill vi rätta till det hela

om det nu går.


Nu vet vi vad vi vill och det ska vi sträva efter

tills nästa år. Vi kommer tjäna så mycket om det bara blir

rätt och kanske får vi ro i våra själar igen....


Håll tummarna!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards