•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 augusti 2022

Av Michael - 3 augusti 2022 16:59



Med all rätt har det klagats på

dom höga bensinpriserna och visst är

det hemskt. Vad man hör mindre av är

att matpriserna gått upp med 22-28% och det är

anmärkningsvärt.


Frågan jag ställer mig: Är dessa höga priser

här för att stanna eller kommer en ändring?


Fick sms idag som förkunnade att INGO sänker

priset på bränslet... Inte en aning hur mycket men det 

får jag säkert svar på under dagen.


Annars har inget nytt skett här hemma.

Satt på nya linor till rullarna och även där

hade vi en höjning tyvärr. Tror det var en höjning

på runt 40% kanske eller mer.


Man får spara på linan och fiska med andakt

för man vill inte kasta pengarna i sjön så att säga.


Har äntligen fått tid till fotvården igen

och i september ska vi till dietisten sen ska jag tydligen

in på MR igen och om det är för att ha koll på ryggen

eller tumören har jag inte en aning om.


Framtiden lär visa mig...........

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards