•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 augusti 2022

Av Michael - 5 augusti 2022 19:23



Och det är nästan ren tortyr.

Tänk er först känslan av någon i närheten

som grillar och du är inte bjuden...


Lägg sen till att du har en hustru som 

en dag utan betänketid beslöt sig för att sluta

äta kött och inte alls förstår sig på tjusningen

och suget du känner just nu...


Har nu n8u begrundat allt detta så inser ni hur jag

känner mig nu. Berövad på min manlighet att tända grillen

och kasta på en god köttbit.


Har inte använt grillen en enda gång detta året

och det känns faktiskt skamset. Tänder inte för att grilla

en mus endast till mig och Ragnar bara för att.


Sitter i ett delirium och saknar även annat

som man inser att det är både onyttigt och kanske

onödigt om man tänker efter.


Ja ni får ha en skön mysig helg.

Inget oklart med detta inlägg utan jag är sugen, bitter, grinig

och det kan ingen påverka mer än mig själv.


Kram & Hej DÅ

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards