•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 maj 2021

Av Michael - 2 maj 2021 18:32



Jag orkade inte med att vara 

inaktiv utan jag bytte om och begav mig ut.


Spraylackade, målade, skrapade färg (gör om gör rätt)

sen fixade jag växtstöd till hennes nyplanterade växter.

- Inom 2 veckor vill jag att du fixar samma stöd som till

björnbären...

- Okay !

Nu är dem klara och sitter på plats.


Har precis nattat hönorna och snart ska jag

kolla till kycklingarna så dem har nytt vatten

innan dem somnar.


Händer alltid någonting och jag måste

fortfarande hejda mig ett stepp eller 2 annars

orkar jag inte med. Vill verkligen inte att Isabell

ska bära jorden på sina axlar utan jag vill vara där på

andra sidan och göra min del med.


Ha en skön söndagskväll !


 

Av Michael - 2 maj 2021 14:17



Efter gårdagen så gör jag

mindre knop än Isabell som är över

hela gården. Tvättar bilen invändigt och utvändigt.

 

Hon t.om polerar den som en extra touch

och byter ut mattorna medans jag sitter och tittar på.

Färgen doftar väldigt starkt ännu i husvagnen så jag vilar

kroppen idag med att laga mat och fota bilder till hemsidan.

 

Hemsidan ja...

Kolla denna länken och se vad jag ska syssla med

den närmaste tiden: Gårdstomten ska föda upp Brahma hönor

och byta till mig andra färger av just rasen Brahma så hör av er om ni

är intresserade och själva föder upp.

 

Ska man ha en hobby så är detta lagom för kropp

och hjärna känns det som. Hoppas verkligen att detta kommer

gå bra för det finns massa olika färger jag vill knyta till mig.

 

Kommer det för många tuppar blir det chicken nuggets

eller Coq au vin till Andreas.

 

OJ där brände jag riset. . . . . . rusar iväg . . . . . 

 

Presentation

Omröstning

ÄR DU SÄKER PÅ DIN RÖST INFÖR EU?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?
 VEM BRYR SIG...

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards