•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under november 2009

Av Michael - 29 november 2009 15:38




...Efter jobbet drog vi till Liseberg !


En hemlig resa för sonen och han var glad när vi var framme sen varierade

humöret under tiden vi var där inne. Jag njöt mest av att bara promenera runt och njuta av alla lampor...


 


Sen efteråt var vi genomtrötta, jag hade huvudvärk och genomtäta bihålor som vi räddade på OKQ8 i Ale... Barnen och sambon hade med sig massa stora chokladvinster som säkert inte kommer räcka länge i detta hus för det bor enorma choklad möss här i detta hus...


Nu idag har vi varit i skogen och rensat upp allt granris vi hittat.

Har inte varit olagliga utan klippt med sekatören från granar de sågat ner och som ska tas bort. Vi fyllde hela bagaget och sen väl hemma har vi skapat detta vackra julparadis...



 



  - Mitt Hemliga Projekt -


Mitt och mitt, vi har skapat tillsammans jag och sambon...

Var det värt att vänta på ?


TREVLIG ADVENT !



Av Michael - 29 november 2009 10:15



EN RIKTIGT UNDERBAR

1:A ADVENT...


 

Av Michael - 27 november 2009 22:43





...Mest för att reta Emma-Pemma lite för hon är så nyfiken på mitt adventsprojekt som jag skaldat om så länge nu. Har vänt och vridit på olika tankar men nu är det igång och nu gör vi resten imorgon...


Funderar på om jag ska fota eller inte... *fniss*

Får se hur länge jag orkar stå emot pressen hahahaha


Har haft ett riktigt skitväder hela dagen och det höll i sig nu när jag var ute och sopade på framsidan (ja jag vet det är sent) vilket grannarna säkert inte gillar men jag bryr mig lika lite som dom gör...


Nää nu ska jag inte reta E-P mera utan fortsätta med adventspyntandet inomhus... Önskar Catarina en mysig stund med sin Amelia Jul !


Själv ska jag snart krypa ner med Aftonbladets Jultidning som jag tyckte verkade mer "Juligare" än Amelia så den kommer jag njuta av mera...


Puss Puss !

Av Michael - 26 november 2009 21:57





Känner Julstämning just nu ?


5-6 grader + och regn varenda j-vla dag får inte

mig att längta efter julen direkt...


Visst är det annat som är mer viktigare än vädret under jul men snövit jul

har dock sin enorma charm. Man trivs bättre med snö på marken än en grisigt

lerig gräsmatta och grönt gräs.


Antingen får man emigrera till ett land som fortfarande har snö

eller bara finna sig i att man kanske aldrig mer (enligt meterologerna) vara

utan en vit jul dom närmaste 5-6 åren...


SUCK !


Och som ett skott i nacken förlorade FBK mot Luleå med 2 - 0


DUBBELSUCK !


Någon som kan ge lite medlidande ?


Kastar mig i säng och grinar en skvätt

Sov Gott mina vänner...

Av Michael - 26 november 2009 18:36






...VARNING! Om du får ett mail som säger att du ska dra åt helvete, gör inte det! Det är ett lurmail! Det är asvarmt där och folk där är skitsura! Kopiera och klistra in i din blogg för att varna andra!!!!



 


Av Michael - 25 november 2009 22:40




...Idag istället för igår.


Igår tog jag en promenad till Netto för att jag inte orkade cykla.

Handlade spagetti, mamma scans och halstabletter till far... :o)


Idag var jobbet som vanligt fast lite mer ansträngande. Vår lagercoach

hade klämt sin hand (finger) och kunde inte lyfta riktigt så bra som hon brukar

så jag fick hoppa in (ovan) och lasta bussen full till tak med varor

som skulle delas ut till Linköping & Huskvarna...


Middagen idag bestod av kyckling, ris och currysås och såsen var en besvikelse mina

vänner så köp aldrig "Knorr" currysås för den smaka apa.

Hellre tar jag "Blå Band" vilken dag som helst...


Hunden rastad, matlådan klar, barnen ligger och här sitter jag.

Har fastnat i Zoo World på Facebook och kommer inte därifrån...

Testa det gärna, adda mig den som vill :o)


Sov Gott Mina Trevliga Vänner...

Av Michael - 25 november 2009 22:03





Så håll i er för nu går det undan.

Ja så fort att jag får skriva om meningar flera ggr om

p.g.a felstavningar...


ORDNINGEN ÄR ÅTERSTÄLLD ! ! !


Kan inte bli bättre...

Dags för hunden ;o)

Av Michael - 24 november 2009 17:32





Beskriva mig! ... ETT ord .... Ordet skall börja med första bokstaven i DITT namn.... Kopiera och pröva du med.. det är faktiskt skoj att se vad folk kommer på... =)

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards