•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Michael - 14 november 2009 22:25






På denna lördagskväll !


Summerar den som en ganska bra dag där jag fick sova till efter 9 och sen

haft ett riktigt surt väder men sen fick jag lite trevligt att göra.

Även fått god mat i form av hemlagad pizza som sambon lagat till hemma

hos mina föräldrar och en liten bit fick jag med mig hem som sen följer med till

jobbet som en utmärkt lunch...



Kvällen som sådan blev surt eftersom FBK loosa mot bottenskrapet Timrå...

Så nu tappade dom 1:a placeringen till HV *suck* "tyst My" ;o)



Höften bråkar med mig igen och jag ser fram emot svar på problemen

när jag ska till VCT den 18:e och förmodligen blir det Svin-sprutan med samma dag.



Sonen kollar nu leksakskatalogerna och skriver önskelistor

som ska lämnas till mormor & morfar.

Farmor & Farfar fick sin förut så nu kommer han tjata hål i skallen

på oss fram tills den 24:e December...


- Nu blir det natten för lilla mig -



Av Michael - 14 november 2009 14:07






Gick nyss ut för att kolla brevlådan efter reklam

och gissa om sonen vart glad när jag kom tillbaka

för i handen höll jag 2 leksakskataloger och han vart stormförtjust

så nu är han glad fram till Julafton...



När han ska lämna julklappslistan till släkten är sidorna mer eller

mindre raderade eftersom han lusläser varje sida och ska

peka på samma sak minst 300 ggr och säga hur mycket han önskar...



Dags att stålsätta sig och hoppas han väljer lite mindre dyrare saker.



Själv är jag behagligt nyklippt/nyrakad samt nyduschad och

mer eller mindre njuter av att vara ledig.

Kommer nog bli en del jobb på helgerna framöver och har vi otur

kommer det kanske bli söndagar med...



Hur ser eran lördag ut ?




Av Michael - 14 november 2009 10:06







Säg den som inte drömmer om att bli ekonomiskt oberoende eller kunna unna sig lite extra bara just

för att man har råd... Mina ständiga önskningar är om jag hade så mycket pengar att jag skulle:



  • Skaffa körkort...
  • Köpa en bil (PT Cruiser)
  • Köpa Stort hus...
  • Starta Kennel (utbilda mig först) (Border Collie) "Leo skulle skutta av glädje"
  • Köpa helt ny klädgarderob (Bränna de gamla hemska trasorna)
  • Låta familjen göra vad dom vill...
  • Resa !

Mina egna favoritresmål...

Eller drömresa som jag troligen kommer drömma om tills jag begravs är följande:


  • Nya Zeeland...
  • Galapagos...
  • Australien...
  • Grekland...

Inför dessa resor skulle jag införskaffa mig den grymmaste system/digital kamera på marknaden

sen skulle jag befinna mig i himmelriket... Tänk att få fotografera i dessa länder med alla dess färger

former... En orgasm för ögonen anser jag !


Men tillbaka till verkligheten...

Skitväder ute +7,3 grader och Leo vill ut och vrida ur kranen så jag får snällt klä på mig och gå ut...

Hoppas ni finns med mig under dagens gång för jag kommer kasta ur mig det ena efter det andra idag.


Puss & Kram (till alla som vill ta för sig)


 


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards