•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under januari 2018

Av Michael - 4 januari 2018 18:25



Kanske är det så för min del......

 

 

Arbetslivet alltså menar jag.

50 år snart och en kropp som inte längre klarar av det jag

önskar att göra. Tvingad att stoppa i mig 9 smärtstillande piller

för att vardagen ska kunna gå lättare.

 

Tål att tänka på omman skulle bli

sjukpensionär.....

 

 

 

Av Michael - 3 januari 2018 12:09



Mer passande färg än grå finns inte just nu.

Regnar hela tiden och ut i verkstan vill man inte stå

och frysa hur mycket man än vill göra färdigt arbetsbänkarna.

 

Kommer ingen snö snart kan vi lika bra skippa vintern

och gå vidare till Våren utan att inkassera 4000...

 

Tur man har HBO Nordic att titta

på när vädret är sämre. Annars kanske man får köpa

sig ett pussel och känna sig som Sandra skulle sagt "gay" va som nu menas med detta. Dagens ungdom har så mycket nya ord dom kastar i ansiktet

varje dag att man förbryllas hela tiden.

 

Har massa projekt på gång denna våren.

 

  • Bygga grill.
  • Bygga fruktlådor.
  • Bygga arbetsbänkar.
  • Prio1: Bygga nytt köksbord.
  • Börja med odlingsbäddarna.
  • Bygga växthus. (Lovat sambon)

 

Ja ni ser varför man får ångest.

Inte för alla måsten utan för jag vet att min kropp

inte vill vara med längre.

 

God fortsättning...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards