•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under februari 2009

Av Michael - 28 februari 2009 22:13




Ja inte min egna utan lite mysmusik att somna till...

Sov Gott alla underbara vänner där ute runt omkring.


Hörs av imorgon... Kram Micke



Av Michael - 28 februari 2009 21:38



Med denna...




Av Michael - 28 februari 2009 20:50



Var nog jag för så fort jag hörde låten på radion sa jag att det var en helt annan låt och namngav den direkt. Låten dem plagierat var:

"Boy Meets Girl - Waiting For A Star To Fall" och det är jag helsäker på.


På radion sa dem efter att låten spelats att det har ramlat in massa mail och påpekat plagiat så vi får se hur det går i detta ärende...


Färjestad vann och får nu välja motstånd i kvartsfinalen och det lär bli Brynäs igen eftersom Brynäs inte vunnit i Karlstad på väldigt länge och FBK får övertaget i hemmamatcher och det känns väldigt bra...


Hör röstningen nere från tv:n och det låter som inget jag vill veta förutom att Agnes är en av dem 5 som går vidare... Thorleifs går vidare med så kanske det blir en dansbandskamp i slutändan mellan dem och Scotts...


Whatever egentligen...






Av Michael - 28 februari 2009 20:03




Men utan musik just nu...

Inväntar 3:e Perioden mellan Brynäs - Färjestad där FBK just nu leder med 1 - 3

och det ser ut som det ska hålla tycker jag. Dem andra lagen struntar jag i till fullo och vem som blir 2:a rör mig inte i ryggen...


Gissar att många av er ska se på Melodifestivalen så jag får väl sitta här själv senare då eller hoppas på något bra visas i tv-rutan. Håller tummarna för Agnes dock eftersom hon är bördig från staden.


Ser ut som om sambon ska baka en underbart god rulltårta ikväll... Ja kan du tänka dig Mariah vi stoppar i oss igen. Läste i en tidning att banta är ingen idé säger en dietist. Ät som vanligt men med vishet... Ät bröd, men tänk på vad du lägger ovanpå... Ni som kaffe, ananas bantar kan lägga ner direkt... :o)


Näää... Nästa vecka ska jag baka grovt bröd för det gillar jag och min mage med för den delen. Ska försöka baka bröd för det har jag inte gjort sen 8:e klass i hemkunskapen. Får förlita mig på sambons kunskaper eller moderns för den kan baka gott bröd... :o)


Kan bli gott att ta med sig till "jobbet" då slipper jag köpa bröd...  Måste spara pengar nu så vi kan bygga ut trädgården i sommar och göra iordning altanen. Ska fundera på en grillhörna med bar, vet inte hur men den blir lätt och billig...


Nu hockey ! ( Brynäs är i brygga, och bryggan sjunker )






Av Michael - 28 februari 2009 17:53




Med en Ballad eftersom Ammis pump går för fullt... *blink*

Nää du ska få skutta lite till... Ha en skön kväll alla för nu ska jag ladda inför hockeymatchen 18:30 Brynäs - Färjestad... "KEEP ON ROCKIN AMMIS"












Av Michael - 28 februari 2009 17:40



Kvinnor...





Av Michael - 28 februari 2009 17:35


 

 

Denna låten...




Av Michael - 28 februari 2009 17:21



Ammis ber om dansmusik så jag får söka i hårddisken (Huvudet) och se vad jag kan hitta... Vägrar spela Larz Kristerz Ammis... ;o)


Denna är till dig Ammis...




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards