•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under oktober 2009

Av Michael - 31 oktober 2009 18:29







...Och det gick åt H-vete tyvärr.


Ska spela match igen imorgon sen är det uppehåll för landslagsspel och det kan behövas.

Middagen sjönk ner dit den skulle och vilar tryggt på botten i väntan på... ( Ja ni vet )


Halloween ungar springer runt och plingar på dörrarna hela tiden.

Har inget godis köpt så sambon skänker bort pepparkakor istället... Alltid något sa Kajsa Varg !


Firar inte speciellt här för sambon ska snart jobba och barnen verkar inte bry sig direkt heller

så varför göra det till något ingen bryr sig om...


Firar DU ikväll... Eller säger man just "fira" ???

Av Michael - 31 oktober 2009 12:02







Tills ishockeymatchen startar på radion...

Lägger mig på soffan en stund och zappar.


Ciao

Av Michael - 31 oktober 2009 02:40







Det vart inget Wii spelande för jag somnade till i soffan en stund

och nu sitter jag här halvt utvilad och snickrar om min blogg...


Ja Halloween är imorgon men jag bryr mig inte. Jag visade inte min rätta

sida genom denna svarta mörka dysterhet. Kanske inte vidare gladare med denna

gråa men vi går mot dessa tider så jag anpassar mig och ser fram emot December...



Men nu ska jag slockna i sängen för sambon sluter ju jobbet om

typ 4 timmar och man borde kanske sova innan hon stövlar in genom dörren.



Sov Gott ! ! !

Av Michael - 30 oktober 2009 21:03






På att spela lite Wii faktiskt...

Får se vad som sker !


Va hittar ni på med ikväll ?

Av Michael - 30 oktober 2009 20:02





Jag har tagit Hälja som kompis Peter brukar skriva...


Känns så gött och jag ska göra mitt yttersta imorgon och sova som en stock.

Kommer nog skita sig men ska banne mig ligga till 9 sen får jag eller Leo frispel om det blir längre...

 Maten smälter sakta så jag avlägsnar mig en stund.


- Fredags Mys -



tänder brasan...


 

Av Michael - 30 oktober 2009 07:29







Här kommer eran tomte med dagens första inlägg...


Är faktiskt på rätt gott humör idag trots att jag somnade sent inatt.

Trodde det skulle bli jobbigt att gå upp men det gick idag med som tur var.

Sista dagen på veckan och sen är det heeelg wiieeee...


Vill be alla läsare om en tjänst !


Besök min bloggvän Bella som så gärna vill ha sitt Metrokort

så ni kan väl klicka er in till denna fantastiska Grekiska Gudinna

och kanske även besöka hennes 2 döttrar som bloggar med...


WoW ! Klockan är bara 07:35 och jag har enormt med tid över

till att mysa med frukost och morgontidningen...

Behöver inte stressa med hunden eftersom sambon är ledig på förmiddagen

och ska tyvärr jobba natt fredag & lördag...


Ingen riktig fredagsmys då så jag får väl mysa med er eller

sitta på Facebook =)


Ha en underbar dag så hörs vi av ikväll !


 

Av Michael - 29 oktober 2009 21:09








Nu kan jag gå ut med Leo och bära huvudet högt

och med leende läppar...

FBK vann med 0 - 4



Känns riktigt skönt och rättvist !

Dags för vovven... Ska du följa med ?

Av Michael - 29 oktober 2009 19:35







Korv alltså... ;)


Tar på krafterna att cykla 15 minuter hem

sen hinna bli klar innan hockeyn startar...


- - - - -


Återkommer senare !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards