•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Michael - 8 oktober 2009 21:41



 


Ja man kan nog inte säga annat när FBK ligger under med 0 - 3 efter 1:a perioden.

När dom sen slutar spela insåg man att denna matchen var verkligen INTE värd att

spendera 139:- på för dom spelade verkligen bedrövligt dåligt.

Till slut blev resultatet

0 - 8

Jobbet annars som sådant gick ganska snabbt dag med. Blir skillnad när man inte

endast står i kassan 8 timmar/dag utan får röra sig fritt i butiken utan att behöva rusa tillbaka i fållan

och le artigt mot alla kunder tros att man kanske inte ALLTID är på humör...

Imorgon ska vi ha morgonmöte och då vet man inte vad som kan sägas så

jag bara hoppas att det löper på smidigt under den timman.

Tror inte jag har något att va orolig för men man kan aldrig så noga veta så håll

tummarna för mig är ni snälla...

Ska krypa ner nu och se Nyheterna sen somnar jag ganska snabbt gissar jag för ögonen

rinner av trötthet så det är nog time 4 sängen då eller hur ?


- Önskar er en riktigt God Natt -

 

Av Michael - 8 oktober 2009 07:21






Dags för jobbet...

Dags för helg...


Känner ni hur nära det är nu ?

Bara denna dagen och morgondagen sen är det helg och jag TROR att

sambon ska vara ledig hela helgen med för hon börjar jobba natt Måndag, Tisdag

så vi får sovmorgon båda 2 igen fast hon tar sin längre med all rätt...



Vad ska ni hitta på i helgen ?



Har inget planerat egentligen...

Sambons mormor fyller år imorgon och jag jobbar till 18 och inte hemma förrän runt 18.30 - 18.40

och då vill jag ha fast föda inte tårta så sambon och barnen får kila dit utan mig och jag hoppas det går

bra annars får jag släpa mig dit senare efter dusch och mat...



Men nu ska jag göra frukost tillmig och sonen, ringa avboka taxi sen iväg med sonen till skolan

ut med Leo och slutligen pälsa på mig för att cykla till jobbet...


-0,1 idag och frosten gnistrar på hustaken...


Sköt om er och ha en härlig dag !


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards