•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

God mo...middag vänner

Av Michael - 18 maj 2009 12:02




Fick beslutsångest och valde att hoppa av morgontåget och klev på express mot middagen istället... Ska försöka greppa tag i dagen med att få sambon att köra oss ner till BlomsterHallen så jag kan få med mig 5 säckar planteringsjord... 


Ska plantera min rosa syren någonstans på baksidan sen använda lite jord till annat som skulle behöva lite mera näring. Tur det har regnat inatt för det gör grävandet lite enklare då...


Tack för all support angående auktionerna... Tyvärr har det inte gjort nytta ännu men jag ger inte upp för jag vet att marknaden finns där men ska lockas lite först. Kommer läggas in andra saker som jag tror kan sälja bättre och då kanske det lockar kunder igen...


Vad händer hos er idag ?  (Välkommen hem igen Jana)



 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

18 maj 2009 12:33

Godmiddag på sig.Åh skall du plantera ute, Mysigt Jo det där med regn här är läge för kajak ute på gården suck.Det där med lagom du vet som aldrig numera är hemma..lite fint sommarregn skulle varit trevligt. återvänder till min bit som är kvar av rabarberpajen då.Hoppas du får ner syren bra då.

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

18 maj 2009 12:52

Hahah, vettu vad jag drömde inatt..??
Att jag hade fått ett visitkort från dig och jag hade dragit fotostat på det o satt upp på massor med platser i vår stad. Jisses vad många nya kunder ni fick i er lilla broderi-företag.
Kanske är en sanndröm..??!! *L*

Ha en underbar dá i sola.. // Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
Jana

Jana

18 maj 2009 13:14

Tackar =)

http://www.metoyou.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

18 maj 2009 15:29

Goddagens. Ja här är det ingen bloggtorka kan jag se. Massa inlägg o. fina bilder som vanligt. Syren saknar jag här faktiskt. Är så himla fina när dom kommer. Har faktistk tryckt ner Forsythia i en jordhink, får se om det blir rötter som du sa att det skulle bli :0). Ha en bra kväll på tomten, ha ha.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
mickis

mickis

18 maj 2009 18:23

Syrener är vackra.. Tänk att de redan blommar..

Ha en fin kväll!

http://mermickis.blogspot.com

 
soffie

soffie

18 maj 2009 20:47

va roligt med plantering jag har mina två balkonger jag fixar på å så mammas trädgård hjälper jag till i,
gokväll

http://soffie69.blogg.se

 
Ingen bild

Ammis

18 maj 2009 21:00

Det sägs att du har det tungt just nu??? Var då??? Tycker du verkar pigg o alert men jag kanske har missat nått i min frånvaro. Asch, det "pratas" väl för mkt, det går väl ingen nöd på dig min vän???
Ha det gott.

Kramelikram

 
Ingen bild

Ammis

18 maj 2009 21:07

Oj, då förstår jag. Måste kännas för jävligt rent ut sagt. Då ska jag inte komma med knäppa kommentarer.....*skärper mig*. Kan inte göra annat än önska dig lycka till...men, det ser ju inte ljust ut på arbetsfronten tyvärr. Sköt om dig iaf.

Kramelikramar

 
Sarah

Sarah

18 maj 2009 22:33

Åh syrener hade jag en hel häck av där jag bodde tidigare, men jag bytte bort dem mot en en altan, hm bra byte tro?
Tycker du kan ta en sovmorgon imorrn med...e du väl värd!!
Ha det gott!! Kram!

http://sarahserenad.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Torsdag 25 april 20:31

      Är folk besatta av djävulen?   Detta ville min hustru att jag skulle fråga er läsare.   Det skjuts mer och mer besinningslöst på våra gator. Nu kan man inte ens säga ifrån utan att bli nerskjuten och dessutom framför sitt ...

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards