•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Michael - 2 maj 2009 22:46



Vill veta vem ni är som läser denna blogg...

Ja förutom mina trevliga vänner som finns i länklistan.

Kan ni inte bara skriva ett hej med namn så jag får veta lite vilka ni är...

Vore jättekul att se vad som sker i kommentarslistan.


Kram Micke



Av Michael - 2 maj 2009 22:32




Vad har hänt denna dag...

Ingen körning med högtrycken så det kan jag inte skryta om.

Har grillat flintastek och åt (hör och häpna Catarina) potatissallad till. =o)

Köpte ny vattenspridare idag så den har gått några timmar ikväll och kommer nog få köra lite till om det ska vara så här torrt en längre tid...


Hjälpt mor med att hugga lite rötter hade jag glömt av...

Hon har verkligen slitit idag med att utforska, ja man kan säga att hon har letat efter sina rötter. Lagt plattor har hon med och grävt bland buskar och fyllt skottkärran med massa jord... (Duttig Mamma) :o)


Senare del av kvällen har sambon broderat tygmärken så maskinen glöder...

Hoppas kunna bli klara snart för efter denna order kommer en ny snart in på 15 Pikétröjor & 15 handdukar med golfmotiv till en golftävling. Denna order ska vara klar senast 15:e Maj så vi får köra på om vi ska klara den beställningen...


Snart ska jag krypa ner och se Valkyria med en påse sura bilar... Inte testat dom så det får bli premiär. Husvagnarna var en besvikelse så dom lär jag inte köpa igen. Sätter mig ner och inväntar färdig film och den som är vaken får gärna skriva av sig lite...


Kram






Av Michael - 2 maj 2009 08:29




Var väl sambons 38-års dag...

Tror hon var nöjd i det stora hela faktiskt för roligt hade vi.

Började med att vakna strax efter 6 och kunde inte somna om så jag gick upp och bloggade. Väckte, eller försökte först väcka min son efter 7 men han drog kudden över huvudet och somna om...


Fick upp min dotter som lämnade paketen och jag påskliljor från trädgården...

Hon fick en ros i nysilver & ett halsband.

Efter detta uppvaknande cyklade jag till affären för att köpa nybakade frallor sen hem igen och bjöd på frukost ute i solskenet på framsidan...


Sen flöt dagen på...

Vi åkte till Coop för att köpa mat som vi sen grillade upp...

Kotlettfiléer med potatisgratäng och sallad. Satt ute hela dagen på mina föräldrars baksida och jag fick mig nog lite solsting för jag satt nog minst 5-6 timmar i direkt solsken och ser ut som en rostfläck i ansiktet... =o)


Satt och spelade kort hela kvällen...

Blev kallt när solen gick bakom huset så då gick vi in för att spela vidare.

Avslutade kvällen med fika och bakelse sen somna jag snabbt efter att jag kröp ner under täcket...


Idag ska jag försöka ge mig på framsidan med högtryckstvätten... Inte säkert ännu men efter att ha sett en grannes framsida efter tvätt blir man lite avis. Har ju inte egentlige den mängden mossa på vår sida men det blir ett litet ansiktslyft trots allt... Nackdelen är att det blir så otroligt skitet efteråt, både skit på väggar och i rabbatter samt mig själv...


Önskar er en strålande morgon & dag... Kramar om

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards