•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 2 maj 2009

BESVARA DENNA ENKLA FRÅGA !!!

Av Michael - 2 maj 2009 22:46



Vill veta vem ni är som läser denna blogg...

Ja förutom mina trevliga vänner som finns i länklistan.

Kan ni inte bara skriva ett hej med namn så jag får veta lite vilka ni är...

Vore jättekul att se vad som sker i kommentarslistan.


Kram Micke



 
 
soffie

soffie

2 maj 2009 23:01

å jag är med så nyfiken vilka alla är,
det är många smyggluttare i bloggvärlden,
hoppas du haft en härlig lördag,
kram

http://soffie69.blogg.se

 
soffie

soffie

2 maj 2009 23:21

svar:ang.kommentarerna jag är noga att alltid hälsa på de som är hos mej sen har jag många släkt å vänner ,arbetskompisar som alltid kolalr mej vad jag hittar på men de är dåliga på att kommentera,Jag brukar ha besökare på mellan 150-200 en dag så det är kul,bloggen har blivit en del av mitt liv:O)
kram till dej

http://soffie69.blogg.se

 
Ingen bild

Synnöve

3 maj 2009 09:04

Tack för ditt inlägg hos mig."ler" Hoppas din helg har varit till belåtenhet.Min har varit kanon,med mycket sol."gillar jag" Du får ha en fortsatt bra dag.Kram S

 
helga

helga

3 maj 2009 11:02

Ingen hemlig läsare - bara jag ;)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mickis

3 maj 2009 11:11

Ha en kanonfin söndag!

 
Ingen bild

mickis

3 maj 2009 11:34

hmmm har inte DU diabetes? Det får nog bli så att du tittar på & jag äter godis.... :D

 
Monica

Monica

3 maj 2009 18:15

Hamnade här via en annan blogg. Alltid kul att kika in hos "obekanta" bloggare då tiden finns.

Ha det gott!

http://mjsson.se

 
Sanna

Sanna

4 maj 2009 12:58

Detta är första gången jag är här inne och kikar. Kom hit från Marie och Villes blogg.

http://cdwoman.blogspot.com

 
Ingrid

Ingrid

4 maj 2009 15:24

Hej hej! Hamnade här när jag satt o kikade runt lite bland bloggfolket =)

http://iddeh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards