•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under oktober 2014

Av Michael - 23 oktober 2014 20:19





Ja det kan nog många hålla med om att det är

oftast lättare sagt än gjort.

Kände aldrig att min negativa attityd drog ner andra än mig

själv och jag kan inte göra mer än be om ursäkt.

 

 

Längtar till helgen.

Hoppas på gott väder (utan regn) så vi kan

göra något utomhus.

Blir det som jag önskar på söndag blir det svart/vitt

för hela slanten.

 

 

Precis kollat film så nu tror jag att Prinsen vill rastas

sen ska jag försöka få in sonen i duschen före mig.

Låter trivialt men han har lovat så nu ska vi se hur detta går.

 

 

Håll tummarna :)

Av Michael - 20 oktober 2014 13:08





En bättre dag får man säga.

Jobbigt dock med nära vänner som såras ständigt.

Men här hemma läker mina sår när det skrattas

och det är liv och rörelse runtomkring.

 

 

Ser fram emot Oktobermarknaden på lördag.

Kommer troligen inte spendera något men sen barnsben

kan jag nog på mina 5 fingrar säga att fler gånger

har jag inte missat att närvara.

 

 

Aldrig ser man så många man känner som när man

går i folkvimlet och armbågar sig fram.

Inget man vill missa även om det säljs samma skit varje år.

Ren korv kan man dock inte vara utan...

 

 

WORD!

Av Michael - 12 oktober 2014 22:35


 

 

 

Som skänker...

 

 


Fyllde bilen idag igen med MASSA

loppisprylar så jag tror vi kommer stå och sälja

långt in på nästa året med.

 

 

Det som sen inte går att sälja

plockar vi ut och skänker till välgörenhet.

Har mer och hämta så det ska bli kul att göra

sitt yttersta att få in några extra kronor.

 

 

Ska nog försöka sova snart.

Vaknade runt 9 imorse efter en retfull natt med

hosta så jag tänkte en stund till under täcket gör inget.

Vaknade igen 12:20.......

 

 

Hur lätt är det att somna inatt ???

Av Michael - 11 oktober 2014 15:43


 

 

 

Något hände...

 

 

Har inte varit förkyld på länge (peppar, peppar)

men den sista tiden har jag haft halsont och öronen värker

till och från så vi får se vad som kommer ske.

 

 

Är väl kanske inte så konstigt med all väta

utanför heller. Kommer massiva regnskurar och eftersom man

har hund går det inte att kura ihop i soffan

utan man får snällt klä sig och gå ut.

 

 

Men nu ska jag trycka ner mig i stolen

och slappa ett tag och kanske ta värktabletter.

 

 

18:30 Hoppas vi på seger

 

 

FÄRJESTAD

Av Michael - 9 oktober 2014 16:50


 

 

Ja så får det bli...

Av Michael - 8 oktober 2014 16:37





Inser dock inte vart felet ligger.

Allt verkar som det ska men ändå får jag det inte att fungera.

 

 

Visst priset var på 5:-/st men för det ska saker fungera eller?

Försöker lysa upp framsidan lite mer nu i höstmörkret

och har därför satt solcellslampor i blomlådan.

Får antingen inte tillräckligt med dagsljus för att laddas eller

så har RUSTA bara sålt en massa skit...

 

 

Får se om jag kommer på något annat

eller så försöker jag lösa detta....

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards