•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under mars 2010

Av Michael - 31 mars 2010 22:37





Läste i en blogg att "ögonen sitter vid knäna"

Hur är man skapt då ?

Mina känns som de var intryckta i hjärnbarken.

Känner mig typ som en vithaj när den ska attackera.



Ja ni som vet hur de ser ut behöver jag inte förklara för.

Ni andra får googla eller söka på Youtube !


  


Nää nu simmar jag vidare...

Fiske på tv så jag tar min påskmust och

trillar i sakta sömn...


Kram på er alla


  

Av Michael - 31 mars 2010 20:06


 

Det närmar sig mer och mer...

Min lediga vecka som jag verkligen ser fram emot.

Få ladda batterierna, sova ut, vara med ungarna utan att halvsova.

Ta längre promenader med Leo utan att tappa orken.



Ja denna ledighet kunde nog inte komma vid ett bättre tillfälle.

Sen om allt sker som jag skriver är 2 helt skilda saker.

Jag har en förkärlek att spilla massa tid på annat och sen försaka de som verkligen skulle göras tyvärr.



Känner ni igen detta själva ?


Av Michael - 30 mars 2010 22:09






Så tycker jag att ni kan höra av er.

Personliga kläder, tavlor, handdukar, tygmärken

Ja det finns en uppsjö av saker vi kan göra.



Har du en Idé har vi kanske lösningen !


Av Michael - 30 mars 2010 21:25





Efter min son !


Insåg strax före 20:30 att min son inte varit hemma

sen 16:30 då han gick ut för att leka som han sa då.

Har suttit vid tv:n och följt matchen slaviskt och telefonen

ringde när denna tanke slog mig.



Min pappa som ringde.

Min son låg i hans soffa och stensov som en gris.

Fick gå över och hämta honom sen ge han middag.

Lite sent för de men han slukade den och nu ska jag försöka

få honom i säng om det nu kan vara möjligt.



Min dotter har halvsovit i sängen så henne

ska jag försöka få upp så hon kommer ut med Leo

innan jag ska få ner henne i sängen igen.


HÅLL TUMMARNA !!!

Av Michael - 30 mars 2010 17:44





Är det som gäller ikväll !

FBK spelar kanske sin sista match för säsongen.

Dom måste verkligen vinna annars

är dom utslagna ur slutspelet.



Vet inte om jag ska våga kolla.

Kan antingen bli magstarkt eller ilska.

Ähhh...Kan inte lura mig själv.

Går den på tv ska jag se den punkt slut.



Dags att göra mat !

Hemlagat potatismos med mamma scans och gräddsås.

Lät som en god tanke eller hur ?



Ciao Mina Vänner

Av Michael - 30 mars 2010 17:30





Har undvikit detta länge nog nu...

Fick ändan ur vagnen och nu väntar jag

tills detta är klart !

Av Michael - 30 mars 2010 14:17





 


Men dock kalla vindar...


Gissade just nu för jag har inte ens varit ute.

Ska snart ut med hunden men väntar hem min son först.



- - - - - -



Märkligt att bli ledig så här ofta som jag blir denna veckan.

Kan inte komma på vad jag ska göra, eller snarare vad jag ska

börja med för jag har massor att göra egentligen.



- - - - - -



Jag ska ringa en förhoppningsvis ny leverantör sen ska jag

kolla över katalogen med nya fiske produkter som ska beställas

efter påsken och jag är som ett barn i en leksaksbutik.

Jag vill handla allt jag ser och kunde jag skulle jag köpa allt.

Men vi har inte plats för det i butiken så jag får göra mitt bästa

av situationen och sen se vad som köps...



- - - - - -



Dags att kanske fundera på middag.

Dottern jobbar till 16 sen är hon väl hemma runt

16:30 och vill ha mat skulle jag tro.

Vet inte alls vad hon fått göra idag men jag får

väl rapporter när hon är hemma.....



 

Av Michael - 30 mars 2010 09:29





Somnade efter 2 inatt och vaknade 7 !


Säger väl allt egentligen eller hur ?

Sitter som en zombie och har inte riktigt vaknat till trots

intaget av frukosten. Känns som det gick på autopilot,

man bredde mackan, på med pålägget sen tugga.



- - - - - -



Inte kunde jag blogga eller surfa igår heller eftersom

sambon satt och letade crackar (inte droger) till ett av

stygnsättningsprogrammet. Hon hittade tydligen ett nyare

än det vi hade innan och med mera fonter så det var nog värt

alla timmarna som gick åt igår...



- - - - - -



Enormt stort GRATTIS till Emma-Pemma som idag fyller...

(schyyy, man berättar inte en dams ålder)

Grattis vännen !

Hoppas du får en trevlig födelsedag...



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards