•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under oktober 2010

Av Michael - 31 oktober 2010 23:01







Att zappa mellan men jag fastnade

till slut för en film på Tv3.


Jag såg på 50 First Dates

med Adam Sandler & Drew Barrymore.

Sett den förut och jag får nog medge

att den lockade mig mer än Paranormal Activity.




Har velat se den skräckisen så många gånger nu men ju mer ja ser av

trailern på tv ju mer vill jag INTE se den.

Lyssnar till min vän Ramona som ansåg den vara kass

så jag inväntar en bra "Resident Evil" istället...




Tydligen ska min son sova i sambons säng och det verkar

som jag ska somna till Sonic X denna kvällen.

Inget jag ser fram emot men som tur är somnar min son

extremt fort där han befinner sig så det blir en kortvarig

stund att plågas på gissar jag...




Låter som han gäspar redan så jag

passar på att krypa ner jag med.

Önskar och hoppas alla mina vänner och er andra

jag känner haft en härlig Halloween...




Imorgon är en ny dag, ny vecka

med massa nya intryck och äventyr

så jag önskar er Godnatt...



 

Av Michael - 31 oktober 2010 19:52







Sonen är till 70% mörkrädd men ska

tydligen vara ute i mörkret nu.

Alla andra barn är ute anser han (3 stycken)

så han ville prompt tjata hål i sambons huvud

innan hon ska åka till jobbet...




Ska släpa mig ner i soffan och se vad det visas

för filmer ikväll innan man kryper ner i sängen.

Barnen har lov så dom får man nog inte i säng så lätt.

Själv så jobbar jag mellan 9 - 12

sen 13:40 ska jag vara på Uddevalla Sjukhus

för att göra en ögonbottenröntgen sen hem

och krascha i sängen med suddiga ögon...




Men nu medans ögonen är klara

ska jag kolla tv en stund...

Sköt om er och njut av kvällen.



- Kramar om -

Av Michael - 31 oktober 2010 17:28







Men sambon gjorde iordning en pumpa...





 


Lite coolt...

Första gången hon gjorde en sådan.

Man ska nog fortsätta med detta...



Nu vila magen !

Av Michael - 31 oktober 2010 11:47

     Ja man får starta med den överskriften...

Vi står ute och fixar däcken på min mammas bil då dottern ringer.

Visste att hon skulle till Skövde emd buss men visste inte att

hon var tvungen att ha mat med sig så det talade hon om 20 minuter...




Inte visste vi att hon var oförmögen att göra sig lunch heller

så jag fick snällt avbryta och gå hem för att göra ostmackor.

Hoppas nu hon klarar sig dessa få timmar hon ska vara borta.

Dags för mig att gå ut igen och hjälpa till med bil nummer 2...




Ha en fortsatt mysig Halloween ! ! !





    

Av Michael - 31 oktober 2010 01:45








Sitter och skriver godnatt !

Ögonen värker...

Vad gör jag då ?

Jo jag mailar vår webmaster.




Va gör jag sen då ?

Jo jag kollar statistiken på vår hemsida.

Inser att det var lågt antal besökare



Broderidesign.se



Så jag mitt dumma nöt

sätter igång en sida som jag inte kört

på ett tag för att kunna öka sidvisningarna.

Suttit här nu i 2 timmar och klickat...



 



Så nu är jag vidrigt trött

i mina ögon och ska genast krypa ner i

min säng och sova som en spädgris...





Godnatt !

Av Michael - 30 oktober 2010 18:41







Ja man är trots allt 191 cm lång.

Alla mammor som prompt gett efter för

alla barnen som ville ha ballonger.



För mig då som har den längden får då

ALLA ballonger, snören, händer i mitt ansikte.

Tänk om man gjorde som oss.

Titta ut vad man vill ha sen köpa innan man går hem.



Sen dessa fantastiskt dumma människor

som ska dra med sina hundar.

Detta är en av Sveriges största marknad

och det kommer flera 1000 besökare.

Man ser hur vettskrämda hundarna blir

och man ser en del människor som blir vettskrämda

för hundarna och det är ingen bra kombination...




LÅT HUNDARNA STANNA HEMMA !!!

Av Michael - 30 oktober 2010 13:41







För detta året...



Nu får man äta renkorv med andakt

för man får ingen ny förrän nästa Oktober.

Ja om man inte köper den på nätet.


VILD-HASSES



Finns ju med egen hemsida så där kan

man stilla sin hunger så ofta man vill...



Fick mig även en T-shirt för 130:-

med underbart vargmotiv både bak och fram.

Tog emot att välja när säljaren lade upp den

ena snygga tröjan efter den andra.



Dock var dom med lång ärm och kostade 170:-

så jag valde en med kort ärm så kanske

min varg på armen syns lite mer...



Sugen på korv....

Av Michael - 29 oktober 2010 20:48







Barnen ska sälja hembakat imorgon.

Sambon såg framför sig en fredag med lång

tid framför ugnen och ett evinnerligt bakande.

Hon hade varit ute och handlat med sin mormor,

hämtat mig på jobbet sen efter middagsinköp åkte vi hem.




Fann vår dotter i köket med sin pojkvän som bakade sockerkaka

för glatta livet och dottern var nog nöjd som slapp

göra allt jobbet själv...

Värsta är när hon bakar ser det ut som

en bomb briserat på diskbänken.




Nu bakar sambon rulltårtor sin sonens

försäljning så lite bakande vart det allt.

Lilla jag fick duschat nyss och puttat sonen i säng.

Han startar med föräljningen 10:00 imorgon på

gågatan så kom förbi och sponsra deras skolresa

om ni vill, kan, har lust...



Heipa !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards