•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under oktober 2010

Av Michael - 10 oktober 2010 23:07







För då får man pisk...



Ja jag skriver massa om Wii och visst

kan man tycka det är jobbigt.

Sa till sambon att det var ingen idé att spela

bowling för det kommer hon förlora.



Tyckte det var bättre att ta annat spel

som hon hade en mer sportslig chans i.

Skulle jag inte ha sagt för hon tände till direkt och starta

spelet omedelbart...



Naturligtvis förlorade......


.

.

.

.

.

.

.

.

.


Yours truly !



Så nu kryper man till sängs

med stora ord...



GOD NATT

Av Michael - 10 oktober 2010 21:11






Att spela Wii Boxing...



Kommer troligen ha ännu mer ont imorgon.

Men trots detta är ja sugen på att göra som min

vän Ramona köpa en säck och puckla på...



Ger en fruktansvärt skön träning och man får

verkligen avreagera sig och det behöver

jag tyvärr göra allt för ofta...



Hittade en på Hobbex och vet vet

jag kanske kan övertala sambon

att dra hem en så kanske mitt temprament

lugnar ner sig lite.



Tro nu inte där i stugorna att jag

ger mig på henne eller barnen

för det finns inte ens på min världskarta.

En person som misshandlar en kvinna eller

barn anser jag har förbrukat sitt jordeliv...



Allt för mig !

Av Michael - 10 oktober 2010 19:41






Med mat i magen...



Varit grinig hela eftermiddagen och fram tills nu.

Sur och riktigt nere...

Hoppas som sagt att det beror på maten

jag har saknat i blodet...



Hör av mig snart !!!

Av Michael - 10 oktober 2010 16:51







Om haspen är på.



Trött, hängig, uttråkad.

Första gången som jag kan skylla på vädret.

Inte ofta det sker så det känns bra att veta anledningen.

Känner ingen lust till att göra något alls, eller

jo jag skulle vilja ge mig ut och fota men inte

roligt när färgerna bleknar...



Visst kan man arrangera bilderna

men jag gillar oftast att ha mina

bilder orörda precis som jag fota dom.

Kan på sin höjd klippa rent dom men

där går nog både gränsen och mina kunskaper...





    

Av Michael - 10 oktober 2010 15:17







Återgå till mitt glamorösa liv...

Få stryk av dottern i bowling.



Pinsamt !


  

Av Michael - 10 oktober 2010 12:50






8 rätt på Stryktipset...

Inget att hänga i granen direkt.

Men man ligger på plus med 649:-

förra lördagen så man ska inte klaga.



Dom andra spelar Wii Olympics så

jag får väl krypa ner i soffan med

2 tjocka biblar...


  • Panduro Hobby
  • Clas Ohlsson

Ja jag har en ynkligt tunn Hobbex katalog

och den kikade jag igenom igår natt innan

jag kramade kudden...



Hur ser er söndag ut ?

Av Michael - 10 oktober 2010 12:01







Låååång sovmorgon idag...



Vaknade 10:39 typ och visste knappt vilken dag det var.

Ingen värk i armen så jag ska snart ge mig på

bowlingen igen för man kan ju inte låta dottern besegra mig.

*fnissar högt*



Klockan är sen nu men jag ska ta mediciner

och lite födointag sen kanske vi ska upp på

andra berget idag och se om det finns höstfärger där...



Önskar er en bra start denna söndag !

Av Michael - 9 oktober 2010 22:41







Ja alla fick en "can of whoopass" när

dottern slog mig och sambon i bowling.

Nu avreagerar sig hon och sonen med

boxning och visar den sanna syskonkärleken

utan att någon av dom skadas...



Enda som kommer kännas imorgon är

värken man får i handleden från bowlandet.

Man måste vara redigt dum när man tror att

ju hårdare du swingar armen och tror att

klotet ska rulla fortare...



Enda man riskerar är att dunka handen

i tv skärmen eller slita av en sena i handleden

och båda är extremt dumt att göra.



Känner ögonlocken bli allt tyngre

så jag ska nog anamma det God Natt

jag önskade er tidigare och inom snar framtid

krypa ner i sängen och försöka sova bättre

än igår natt...



Pöss på er alla !



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards