•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under oktober 2010

Av Michael - 13 oktober 2010 21:04







... Va kvällen vart produktiv.



Hunnit med middag, hjälpt sonen med

läxan och sen fått in han i duschen.

Allt detta utan protest och lagom till

att Arga snickarn började.



Hann faktiskt med att

duscha själv så nu kommer jag

sova gott inatt.



Närmar sig nu...

Av Michael - 13 oktober 2010 18:41







DUM som man är så

kommer jag förmodligen vara vaken

länge inatt eftersom jag är ledig imorgon.



Eller så slocknar jag direkt efter maten.

Det sista låter och känns mest troligt.



Ja den som lever får se

helt enkelt för inget i livet

ska vara enkelt eller gratis...

Av Michael - 12 oktober 2010 21:59







Att äta några prickig korv mackor än se fotbollen.

Skönare att krypa ner och ligga på

täcket och krama kudden...



Sista arbetsdagen imorgon sen ledig Torsdag.

Hoppas det blir mysväder så jag

kan i lugn och ro bege mig ut och fota lite...



Ha en fortsatt mysig kväll

så hörs vi av imorgon igen om ni vill...



Siste man blåser ut ljusen..........



       

Av Michael - 12 oktober 2010 19:47








Va gott det var med mat.

Kotletter med gräddsås & ris.



Snart dags för fotbollen som jag

med all säkerhet kommer somna ifrån.


Holland - Sverige


Annars har arbetsdagen varit

mycket produktiv och därav min trötthet.

Sista timman var svår att motivera

men till slut fick jag cykla hemåt...



Dags att röra på sig så blodet inte stannar nere

i fötterna för gott då somnar jag...

 Allt bra hos er annars ?

Av Michael - 12 oktober 2010 07:39







När man släpar sig upp klockan 7

på morgonen helt slut.

Varför går man inte och lägger sig tidigt

på kvällen utan väntar så länge man kan....?



Den som sitter inne med svaren kan gärna

dela med sig av dom så jag har något

att begrunda när jag kommer hem

från jobbet ikväll helt utslagen...



Önskar er en underbar dag !



 

Av Michael - 11 oktober 2010 22:29







Nu straffas man för din lathet.

Orkade inte handla så nu får jag försöka

sova med en helt igensnorad näsa.



Kommer troligen sova med munnen

öppen hela natten och vakna flera gånger.

Jaja...

Det kunde ha varit värre och som

sagt jag får skylla mig själv som varken

orkade eller använde huvudet.



Ut med hunden sen sängen.

Godnatt mina vänner

Av Michael - 11 oktober 2010 20:40







I mitt hela f-cking liv


BOXAS !



Smärtan jag känner i mina armar

är groteskt jobbig just nu.

Bicepsen känns som ett gigantiskt myggbett.

Armarna känns svullna och värker konstant.



Fast känner jag mig själv rätt så

ger jag mig på det igen efter att värken släppt.

Men som det känns just nu är det ett...



BIG NO WAY !!!

Av Michael - 11 oktober 2010 07:46







Pendlar mellan -2 till -4 just nu.



Läser hur det klagas på att många måste

skrapa rutorna och jag kan ärligen säga

som cyklist att det är nog första gången

jag verkligen saknar ett körkort...



Kommer få bändas loss på jobbet.



På tal om jobbet...

Hinner inte sitta här nu heller.

Börjar jobba 8.30 idag och det

är städning på schemat tyvärr...



Ilar på...



Ha en underbar dag mina vänner.


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards