•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Michael - 3 oktober 2010 21:53







Ny bloggvän !



Otroliga kunskaper på de mesta.

Trevlig att prata med och alltid

roligt med nya vänner...



Dags att krypa ner och se på tv

kanske nu när dottern ÄNTLIGEN

hittat hem igen och vi har inga goda vitsord

just nu så jag lämnar det ämnet...


(Marika kommer säkert undra)



Hoppas ni får en ny trevlig vecka.

Jag & Leo önskar Godnatt på er alla.....



 

Av Michael - 3 oktober 2010 18:05







Nu finns den på plats.



Har äntligen fått in Photoshop.

Jobbiga är nu att jag inte har något att göra.



Ingen fara på taket dock.

Jag vet att det finns att göra

i framtiden så nu finns den på plats

för framtida bruk och de känns bra.



Middagssteken ligger på plats.

Nästan så man skulle dra på sig morgonrocken

och bara svansa runt och känna sig slapp.



Ska verkligen inte ut mer idag

så kanske är på plats att se film

tända massa värmeljus sen bara gôtta

sig och vila själen...



Känns sunt eller ?

Av Michael - 3 oktober 2010 14:17







Bullarna snart klara.

Men dottern inte hemma.

Spelar roll för det blir väl knappast

någon fotografering eftersom regnet strilar ner.



Jag som verkligen såg fram emot en

stunds fotande i den underbara

natur som Halleberg erbjuder.



Även Hunneberg har samma natur

men jag får nog säga att eftersom Hunneberg

är mer bebodd så känns Halleberg

mer orörd och mer naturligt lockande.



Får se om vi kommer iväg.

Nu ska vi handla till dagens middag.

Kommer bli stek idag !



Av Michael - 3 oktober 2010 10:57







Det verkar som fullspäckat schema.



Berget och fota.

Baka bullar och kanske mjuk pepparkaka.

Laga middag, lägga in Photoshop...



Hoppas nu att vädret inte stoppar.

Vill verkligen ut och fota höstens färger.

Visst kan jag göra det utan att åka upp på berget.

Men har varit tuntomkring där jag bor och allt

ser precis ut som det brukar och det blir tråkigt

till slut och man tappar lusten att fota...



Vi börjar med att baka !

Av Michael - 3 oktober 2010 09:38







Kanske jag ska göra idag.

Får se när dottern kommer hem dock.

Hon har varit med hemma hos sin pojkväns

mormor hela helgen så dom bör väl vara

på väg hem hoppas jag snart...



Om man skulle äta lite frukost först.

Hoppas vi har batterier hemma nu.

Min dotter skulle man kunna tro äter

batterier ganska ofta.



Ohh Happy Days...

Jag avviker !

Av Michael - 3 oktober 2010 00:33






Nu finns den...

Nu ska den bara fyllas...

Hoppas ni vill följa den...



Hoppas ni kommer med förslag...



Foto Safari

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards