•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Michael - 6 oktober 2010 22:13







Hej hopp !



Liten språngmarsch med hunden på vägen

hem var säkert inget grannarna ville

höra innan dom ska sova.



112 kg dundrade fram över asfalten

eftersom det ösregnade ute.

Trevligt att mitt knä höll trots

att det var 200 meter.



Sen inte idealet att löpa i foppatofflor.

Regnet plaskade runt fötterna så nu ska jag

krypa ner under täcket.



Ja Jana klockan är bara lite efter 22

men nu säger farbror round up

godnatt för andra gången...



- Dröm Sött -

Av Michael - 6 oktober 2010 21:40








Inte ?



Det gör jag och det doftar underbart gott.

Nygräddade våfflor som hägrar.

Önskar alla en underbart


God Natt !



 

Av Michael - 6 oktober 2010 19:22








Dagens middag var min första.

Alltså första gången i mitt snart 42-åriga liv

som jag käkat Pasta med skinksås.



Rynkade på näsan som jag alltid gör

när nytt serveras på bordet.

Men är besegrad som sagt.

Smakade underbart gott, men för att jäklas

lite extra med sambon så ansåg jag att pastan

smakade gudomligt gott...



Kan ju inte som man erkänna

att jag har fel och tycker om det

nu när jag hävdat hur hemskt det skulle vara.



Smälta detta sen några våfflor...


Av Michael - 6 oktober 2010 08:14







Ja eftersom sonen skulle prioriteras

fick han det sista smöret till sina

smörgåsar och jag fick snällt för

första gången på länge göra havregrynsgröt.



Varför gör man inte detta oftare ?

Magen fylls och det stannar där en lång stund.

Man får mer näring än smörgåsar.

Måste vara ren lathet egentligen...



Ska bara smälta detta en stund

sen blir det till att prismärka nyinkomna

gardinstänger. Verkligen snygga och MYCKET

bra priser anser jag...



Ha en underbar dag !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards