•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Michael - 14 oktober 2010 21:36






En ny dag gryr imorgon igen.

Ny arbetsdag och vad om sker har

jag inte en aning om men det kommer

säkerligen finnas att göra som alla andra dagar.



Precis sett klart matchen där FBK vann över Timrå

efter förlängning med 2 - 3...

Väntar på att dottern ska slita sig från datorn

sen ska hon ut med hunden så vi kan lägga oss sen...



Skulle egentligen vilja spela lite Wii men

vet inte om jag orkar eller om jag får...

Har ju ockuperat tv:n där nere i snart 3 timmar

p.g.a hockeymatchen så jag kanske ska lägga mig istället.



Ja så får det nog bli tror jag.


Godnatt Sötkorvar...

Av Michael - 14 oktober 2010 17:16






Ville inte ha pizza egentligen.

Men man äter det som serveras...



Hade tänkt mig göra hemlagat potatismos

och något mer innan familjen kom hem

vilket var helt meningslöst.



Sambon hade potatisen i bilen så där gjorde

den ingen nytta för min del.

Men skitsamma nu.



Magen är belåten och blodsockret

är på rätt plats igen.

Nu inväntar jag ishockey på tv.


-=- Ikväll -=-






Timrå vs Färjestad



Av Michael - 14 oktober 2010 14:58







Sen är jag förhoppningsvis fri...



Fy fan va underbart om jag fixar detta.

Kommer bli som en stor underbar julklapp

och det betyder massor.



En stor sten har lyfts från hjärta och bröst.

Vad kan jag tyvärr inte bekänna men var glad

för min skull ni som bryr er...



 

Av Michael - 14 oktober 2010 13:48






Kan inte komma på middag.

Borde ju kunna åstadkomma något

vettigt idag men det känns som jag är vilse

och hittar inte alls rätt...



Orkar inte göra något avancerat

utan det får bli enkelt men ändå mättande.

Får familjen som dom vill blir det pizza eller

pasta med fiskbullar och i normala

fall skulle det duga utmärkt...



Jag får helt enkelt titta in i frysen

och se vad det finns för

"Road Kill"

där inne värt att förtära...



Mitt i bedrövelsen fick jag sms

tidigare idag från min dotter som fått


VG


På svenska provet...

Tänka sig !


( Det lönar sig med bestraffning ibland )


    




 

Av Michael - 14 oktober 2010 12:41






Med fotobloggen.

Fick en plötslig lust att köra

lite svart/vitt för det är så mitt liv känns

just nu och det döljer skavanker och kroppens

ibland felaktiga brister...



Kika in och säg er mening.



FotoSafari

Av Michael - 14 oktober 2010 09:53






Leo har skrapat tungan i marken...

(kastat freesbee)

Han är helt slut och nyss kröp han in

under sängen och somnar nog snart.



Jag ska ta mig frukost så vi

hörs nog av snart igen...



Kramar om alla !

Av Michael - 14 oktober 2010 09:20







På ett sätt väldigt skönt men

samtidigt lite tråkigt.

Får ta med mig hunden ut

så han får njuta lite av dagen...



Vad händer hos er idag ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards