•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Michael - 19 oktober 2010 22:07







Nu får det vara nog.



Kan inte fortsätta så här mera.

Jag måste bara få lätta mitt hjärta...


.

.

.

.

.


 



Näää fan ja struntar i det.

Lägger mig och sover på saken istället.

Godnatt mina vänner och sov gott

alla Troll & Prinsessor...



Tomten...

Av Michael - 19 oktober 2010 21:21







Har ej fått foto från kollega

så jag kan tyvärr inte visa vår produkt.

Kan dock medge att den endast kommer

kunna användas till Elefanter...



Namnet inte riktigt utformat & inte

heller namnet men det är mer rena

formaliteter just nu.



Men som sagt jag ber än en gång

om ursäkt för detta tekniska missöde

med fotot. Jag hoppas kunna återkomma

med foto så fort som möjligt...



Snart dags för kudden !



Av Michael - 19 oktober 2010 18:18






SOM BLOGGLÄSARE KOMMER JUST


DU


FÅ SE DEN FÖRST...

HELT NY PRODUKT UTVECKLAD

AV MIG OCH EN KOLLEGA.

VI HOPPAS KOMMA UT MED PRODUKTEN

UNDER VÅREN...



STAY TUNED FÖR

FOTO...

Av Michael - 19 oktober 2010 07:29







Än gårdagen...



Tyvärr vaknade jag dock 30 minuter för tidigt.

Vände och vred mig och ville inte missa att vakna.


FAT CHANCE !



Men nu är jag uppe.

Ska ta mig en macka sen iväg och rulla tyger.

Shoppade snygga stuvbitar igår med julmotiv.

Ska be sambon göra juldukar...



Önskar alla en riktigt underbar dag.



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards