•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Michael - 4 oktober 2010 22:02









Jo jag vet att det är vanligt.

Har inte kontakt med denna planeten just nu.

Allt känns helt dimmigt.



Ska nog sluta medans det finns tid.

Ja så får det bli.



Tar en Time Out !



  

Av Michael - 4 oktober 2010 21:01






Visste precis va hon gjorde igår.

Skulle gå och lägga mig 22

men det slutade med att jag slocknade

av ren utmattning efter halv 1 inatt.



Det känns verkligen nu ska ni veta.

Funderar starkt på att kasta mig på kudden nu.

Ögonen värker av trötthet så jag vet

egentligen inte varför jag sitter uppe.



Börjar inte jobber förrän senast 12 imorgon

men ska dock upp 7 för att väcka ungarna.


*gäääääsp*



Kanske dags nu eller va säger du Jana ?


Jag ! - - - >  < - - -  Jana !


  

Av Michael - 4 oktober 2010 19:40







Huvudet är tungt och magen tyngre.

Mitt hemlagade potatismos och stekt

falukorv har fyllt på energinivån till

normala värden så nu mår själen bättre...



Kom på för ett tag sen...

ja jag vet jag byter ämne )

Kom på att jag hade en önskan om att höra en

låt spelas i mitt tempel

" LÖFBERGS LILA ARENA "



Döm om min förvåning när jag såg en match

häromdagen och den spelades...

Nu MÅSTE jag bara åka dit och höra

den spelas LIVE...






Den dunkar så skönt i högtalarna nu.

Smälter maten och torterar skallen

en stund till...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards