•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under augusti 2019

Av Michael - 29 augusti 2019 10:56



Det har dock varit en härlig sommar.

Ömsom regn, ömsom solsken.

Inget badande för mig denna sommaren heller tyvärr.

Foten tar sin tid på sig att läka.

 

 

Gick utan behandling under semestertider i 3 veckor

och det tog läkningen 2 steg bakåt.

Verkar ordna upp sig igen så nu tar vi nya tag.

 

 

Fanns massa projekt jag ville ha gjort denna sommaren men

det kom en Loppis och en Släpkärra ivägen så nu ligger vi efter en aning. Får se om det finns tid kvar eller om det får staplas på hög med nästa års nya projekt.

 

 

Släpkärran var nog det roligaste projektet i sommar.

Förvandlade 300:- skräp till något vackert enligt mig själv. Trodde aldrig att jag skulle våga ge mig på något som detta.....

 

        Nu ska vi "endast" koppla om elen, sätta dit ny regskylt, besikta och sen ut med den på vägarna. Eller alla vägar utom motorvägen. Obromsad 30 kärra skulle troligen skapa ilska på 110 väg eller? ;)

 

 

Dags att göra annat.

Chefen kallar så nu blir det MASSA jobb gissar jag.

 

 

 

Av Michael - 11 augusti 2019 18:25



Tänk vad man kan göra

med hjälp och massa jävlar anamma.

 

 

Tog några veckor att gå från detta...

 

 

Som mer eller mindre rasade samman i botten innan vi kom hem. Kostade oss 300:- och med tanke på hur den såg ut och endast går att köra i 30km/h så är jag nöjd.

 

 

Att sen när man äntligen kom hem insåg jag vilket grisjobb det skulle bli att få den färdig och bli körduglig igen.

Men nu står den där utanför och det ska till några små kosmetiska saker sen ska vi hinna besikta den.

 

 

Vad tycks om den nu ?

 

 

Av Michael - 6 augusti 2019 14:05



Och om man INTE gör det sägs det

att man har tröttnat och det har jag verkligen inte.

 

 

Finns massa frågor att ta ställning till

inför 2020 års Loppis här på gården. Vi måste skylta

mera, göra reklam mera, och försöka få in mera saker från allmänheten.

 

 

Kanske förändras det när det visar sig att vi faktiskt

stödjer Hundstallet som vi lovat...

 

 

Om 1 skylt t.e.x visade sig anbringa 123 besökare

på en vecka så kommer det kanske mer om vi skyltar upp

på flera olika ställen eller?

 

 

Finns det åsikter så hör gärna av er.

Alla förslag tas emot med just stor ENTUSIASM !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards