•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Michael - 25 oktober 2010 22:26








 

Önskar alla mina vänner

en riktigt


GOD NATT !

Av Michael - 25 oktober 2010 22:05








Mig själv...



Kommer vissa stunder i ens liv då man VERKLIGEN

önskade att kameran vore med.

Man längtar efter den perfekta bilden.

Igår var ettsådant tillfälle.



Herr Ågren gnager i mig fortfarande.

Vi körde mot Hemköp för litet inköp

till middagen och på vägen möts vi av ett eldhav.

En himmel så eldigt gul/orange att man

trodde hela grannkommunen stod i brand...



Flera människor stannade upp på parkeringen

och fotade med sina mobiler och visst det kunde jag med gjort

men med facit i handen så var det ingen bra idé.



Min mobilkamera är grymt kass.

Hade hellre tagit foton med

min kamera som naturligtvis vilade hemma

på arbetsbänken till ingen nytta...



Jaja... Dags att sluta grubbla och se framåt.

Nu ska jag rädda garagedörren från sambons vrede.



See Yaa !

Av Michael - 25 oktober 2010 19:02







Tror minsann min dotter fått smäll i huvet.

Hon ska ut och eller hon vill ut och fotografera nu.

Becksvart ute...



Enda som visar sig ute nu är spöken

och hon får tåla sig för det är inte Halloween ännu.



Någon som gör något speciellt

vid denna högtid.

För man måste ju kalla de så för man

skänker en tanke till dom som gått bort.



Blir väl lite skräckis med familjen.

God mat & Hoppas ingen kommer och ringer på dörren.

Funderar på att låta Leo sitta utanför

på framsidan för är det något han reagerar

extremt negativt på så är det snyltande tonåringar

med masker för ansiktet som vill ha godis...



hehehehehe.....

(hånskrattar)


  

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards