•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Michael - 17 oktober 2010 23:19






Kan f-n inte sova.



Tusen saker som mal genom skallen.

Vrider och vänder mig hela tiden.

Trodde såna här tankar var ute ur bilden

men tydligen är skiten tillbaka...



Tankar som...


" Varför, Hur, När, Igen ? "



Sen har jag ett annat enormt problem.

Jag tar åt mig andras problem och försöker

att lösa dom utan att egentligen ha med saken att göra.

Man vill göra gott i livet men verkar som jag

mest skapar oreda och inte är önskvärd.



Ja de snurrar friskt där uppe och sömnen

blir tyvärr enormt lidande...



Im going slightly mad....



    

Av Michael - 17 oktober 2010 19:03







Inte normalt beteende för mig att krypa ner nu.

Men är tvungen om jag ska orka upp.

Sen kommer förmodligen magen hålla

mig vaken några extra timmar...



 


- Pappas Lillskrutt -


Lilla och lilla... Trots allt 11 år.



Önskar er godnatt !

Av Michael - 17 oktober 2010 18:10







Ska tydligen upp före tuppen imorgon.

Upp klockan 06:00 och infinna

mig på jobbet klockan 07:00.



Ansvaret ligger på min dotter att

få sin bror att gå upp.

Ge han frukost och helst utan att dom

slår ihjäl varandra.



Dottern har uselt morgonhumör

och går man in med den till sin bror

får man det 10 gånger värre tillbaka.



Jag hoppas verkligen att detta kommer lösa sig.

Önskar även jag hade dubbar på cykeln för

det kommer vara becksvart...



Middagen smakade underbart Mickis ;)

Av Michael - 17 oktober 2010 15:27






På insidan...



Ingen stor sak om man ser med andras ögon

men för mig är det rent kaos.

Man tror det ska ljusna på en front sen

kommer molnen rullande över huvudet

och hela helvetet bryter loss inombords...



Skalar potatis

& lagar till mat istället...



Ha en underbar Söndag !



  

Av Michael - 17 oktober 2010 15:04







Bara laga mat sen lägga mig och sova.

Ska tydligen dagen före...

Nej det var inget.



Bättre inget säga som man sen ångrar !

Av Michael - 17 oktober 2010 13:54







Ta en promenad till...



Tog en imorse innan frukost till affären.

Kanske skulle göra en till före jag ska laga middag.

Idag blir det köttfärslimpa.



Svåra blir nu att försöka komma ihåg

hur man tillagade den sist då den smakade

utomordentligt gott...



Ja det får nog bli en kortis ner till vattnet och hem igen.

Kameran följer troligen med.

Har batterier hemma så det kan

jag verkligen inte skylla på denna gången.



Hoppas kunna fylla på

Fotosafari Sidan


Med lite nytt !

Av Michael - 17 oktober 2010 10:18







Och det var inte alls behagligt.

Gick och la mig efter 3 inatt och vart väckt

strax efter 9 av dörrklockan.



Vaknade till med ett ryck och solens strålar

stack till som nålar i ögonen.

Ingen i familjen orkade öppna och utanför

stod en argsint pöbel som....

Näää nu ljög jag allt lite.



Min sons kompisar som troligen

ville att han ska komma ut.




Vände mig om, gick upp

och nu sitter jag här helt vimmelkantig.

Ska fundera på frukost sen får jag se

vad som sker...



Återkommer !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards